Vairāki lietotāji sūdzas par traucējumiem "SmartID" lietotnes darbībā

Mobilā lietotne "Smart ID".

FOTO: Edijs Pālens/LETA

Sestdienas pēcpusdienā vairāki Latvijas iedzīvotāji nav varējuši piekļūt saviem interneta bankas kontiem un apmaksāt rēķinus, jo nedarbojas "SmartID" autentifikācijas sistēma.

No rīta atsevišķi lietotāji tomēr vēl varēja veikt pārskaitījumus, piemēram, "Swedbank" internetbankā, izmantojot "SmartID", pēcpusdienā pēc plkst.13.00 tas vairs nav iespējams.

"Swedbank" uzziņu dienestā portāls TVNET noskaidroja, ka problēmas "SmartID" nodrošinātājiem patiešām esot un tās ir saistītas ar interneta pieslēgumu.

Uzņēmums patlaban strādā, lai tās novērstu, taču konkrētu laiku, kad sistēma atkal darbosies, nemin.

Tie, kuri izmanto "Swedbank" mobilo lietotni, ielogoties savā kontā var, ja vien ir aktivizējuši pirkstu piespiedumu vai sejas atpazīšanas funkciju.

Uz augšu
Back