Influencerei Didrihsonei pēc skandāliem ap savu veikalu tomēr izdodas izvērst biznesu

Jūlija sākumā plašu rezonansi izpelnījās influenceres un uzņēmējas Elīnas Didrihsones apģērbu veikals "Butterfly", kas nonāca arī Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PATC) redzeslokā. Par spīti tam Didrihsone nu paziņojusi par sava uzņēmuma lielajiem jaunumiem.

Didrihsone sociālajos tīklos atklāja, ka viņas veikala telpās Kr. Valdemāra ielā palicis par šauru, tādēļ viņa ar vīru Nauri parakstījusi līgumu jaunām veikala telpām Blaumaņa ielā. Tajās veikalam būšot daudz lielākas iespējas izvērsties, telpas ir krietni plašākas, kas bijis galvenais faktors.  

"Jauns sākums - jauna elpa. Vēl viens solis uz perfekto "Butterfly"! Mēs nekad neapstāsimies," rakstīja influencere. 

1

Šāds lēmums pieņemts arī tādēļ, ka viņi vēlas, lai veikals būtu Rīgas centrā. 

"Šis ir perfektais iznākums, kuru mēs vienmēr esam gribējuši," rezumē influencere. 

Lai gan telpām vēl nepieciešams remonts, Didrihsone jau nespējot sagaidīt, kad viss būs gatavs. 

Atgādinām, ka 2. jūlijā vietnē "Facebook" tika publiskots ieraksts, kurā tika salīdzināts "Butterfly" apģērbu sortiments ar populārajā Ķīnas internetveikalā "AliExpress" pieejamajām precēm. Drīz vien pēc tam diskusija izvērtās plašumā, un klientes atklāja vēl citus pieredzes stāstus. Piemēram, daudzas klientes pauda sašutumu par "Butterfly" apģērba slikto kvalitāti, kā arī bija neizpratnē par to, ka tam nekur nav norādīta kopšanas informācija. Kāda ieraksta komentētāja apgalvoja, ka kopšanas informācijas birka tiek rūpīgi nogriezta no apģērba. 

PTAC portālam TVNET skaidroja: "Saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir jābūt norādītam gan apģērba auduma sastāvam, gan arī kopšanas informācijai."