Video ⟩ Mediju biznesa forums: ar zināšanām dalās starptautisku mediju pārstāvji

FOTO: Publicitātes foto

Iespēju dzirdēt nozīmīgu starptautiskā mediju tirgus spēlētāju pieredzes stāstus arī šogad nodrošina mediju biznesa forums "International Ander Forum: Reinventing Media Business", kam 25.novembrī plkst. 15.00 tiešsaistē varēs pievienoties ikviens interesents.

SSE Riga Mediju studiju centra organizētais mediju biznesa forums norisinās jau otro gadu. Pērn tas Rīgā pulcēja mediju vadītājus, par kuriem globālajā mediju telpā komentāri bija lieki. Šogad, ņemot vērā pandēmijas veicinātos ceļošanas un pulcēšanās ierobežojumus, forums notiek tiešsaistē. Šajā gadījumā formāts ļaus iesaistīties vairāk dalībniekiem nekā pērn klātienē, turklāt atšķirībā no foruma ierastās koncepcijas šogad tas ir bezmaksas, piedāvājot iespēju pievienoties ikvienam mediju nozares interesentam.

"Foruma mērķis ir pulcēt mediju industrijas pārstāvjus no visas pasaules. Ar savu pieredzi un stratēģiskajām pieejām forumā dalīsies starptautisku mediju "grandu" pārstāvji, kuri gādā, ka viņu redakcijas ir labi funkcionējošs, ilgtspējīgs un inovatīvs uzņēmums,“ stāsta mediju biznesa foruma projekta vadītāja Jana Altenberga.

Arī šogad mediju biznesa forums kalpos par platformu, kurā satiekas dažāda mēroga mediju vadītāji, mārketinga speciālisti, stratēģi, datu speciālisti, inovatīvu ideju autori un līderi, kuri dalīsies veiksmes stāstos, kā arī sāpīgās kļūdās gūtām mācībām. Šogad foruma viesi ir "The New York Times" starptautisko stratēģiju un darbību direktore Kimberlija Perija (Kimberly Perry), "Der Spiegel" maksas satura auditorijas palielināšanas galvenā stratēģe Vībke Mēders (Wiebke Meeders), "Bonnier News" attīstības direktors Robins Goviks (Robin Govik), "Reuters Institute" direktors Rasmuss Kleiss Nīlsens (Rasmus Kleis Nielsen), kā arī "Dennik N" digitālā izdevuma vadītājs Tomass Bella (Tomas Bella).

Foruma saturs būs noderīgs mediju vadītājiem, kuri varēs pasmelties pieredzi no pieredzējušiem kolēģiem, kā arī žurnālistiem, mediju tehnoloģiju ekspertiem, mārketinga, sabiedrisko attiecību un reklāmas speciālistiem, kuru profesionālajā darbībā ir svarīgi iedziļināties dinamiskajās mediju industrijas attīstības tendencēs.

Tieši pirms foruma, 25.novembrī no plkst.13.00, tiešraidē bija iespējams vērot arī jaunākā Baltijas mediju nozares pētījuma "Baltic Media Health Check" prezentāciju.