P 18.01.2021.

Septiņi psiholoģiski triki, kas palīdzēs zaudēt svaru jebkurā vecumā

Ilustratīvs attēls

FOTO: VGstockstudio/Shutterstock.com

Ja esat no tiem, kuriem ar piespiešanos jāapmeklē sporta zāle, tad nebēdājiet - portāls "Domashny Ochag" piedāvā padomus, kuri var izklausīties neparasti un pat dīvaini, taču pētījumi ir apstiprinājuši to efektivitāti!

Pasmaržojiet ābolus un banānus

Pārsteidzoši, ka tas patiešām darbojas: pētnieks Alans Hiršs no Čikāgas "Smakas un garšas pētījumu un attīstības" fonda vadīja pētījumu, kas apstiprināja, ka jo biežāk cilvēki smaržo ābolus, banānus un piparmētru, jo mazāk viņi vēlas ēst.

Brīvprātīgie, kuri dienas laikā regulāri pasmaržoja šos augļus, pētījuma beigās zaudēja par 12 kilogramiem vairāk nekā citi eksperimenta dalībnieki. 

Skatieties šausmu filmas un komēdijas

Smiekli ne tikai dziedina, bet arī palīdz zaudēt svaru: 10 minūtes veselīgu smieklu dzēš apmēram 100 kalorijas. Jāatzīst, ka šāda svara zaudēšana ir daudz patīkamāka nekā svīšana sporta zālē.

Izrādās, ka arī šausmu filmu skatīšanās var arī palīdzēt zaudēt svaru. Zinātnieki vēl nevar izskaidrot, kā tas tieši darbojas, bet eksperimentu rezultāti apstiprina: jo baisāka filma, jo ​​vairāk kaloriju tiks sadedzinātas.

Meditējiet pirms ēdienreizes

Galvenais ir atpūsties (stress liek priekšroku dot neveselīgai pārtikai ar augstu cukura, vieglo ogļhidrātu un neveselīgo tauku saturu). Svarīgi ir noskaņoties ēdienreizei un ēst pārdomāti, bez uzmanības novēršanas.

Daži uztura speciālisti apgalvo, ka lūgšana vai meditācija pirms katras ēdienreizes var palīdzēt zaudēt līdz septiņiem kilogramiem!

Valkājiet drēbes ar jostu

Jostai nevajadzētu būt pārāk stingrai un saspiest jostasvietu, tādējādi nospiežot cirkulāciju, taču, ja pusdienās vai vakariņās esat apjozis jostu, iespējams, ka jūs ēdīsiet mazāk nekā bez tās.

Šis triks nav jāizmanto katru dienu, bet, ja jūs gatavojaties apmeklēt  lielus svētkus ar brangu ēdiena izvēli, izvēlieties kleitu vai bikses ar jostu.

Skatieties spogulī

Vai vēlaties ēst par trešdaļu mazāk? Vienkārši pakariniet spoguli pie pusdienu galda un apsēdieties tā, lai redzētu savu atspulgu. Dīvainā kārtā tas, ka redzat sevi ēdam, ievērojami palielina motivāciju un palīdz zaudēt svaru.

Pērciet konfektes tikai konfekšu iesaiņojumos

Vai nevarat atteikties no saldumiem? Tad dodiet priekšroku tiem saldumiem un šokolādēm, kurus pirms ēšanas jāiztin no papīra. Šveices ekspertu veiktais pētījums parādīja, ka mēs ēdam par trešdaļu mazāk saldumu, ja vispirms tos atbrīvojam no papīra apvalka.

Iededziet sveces

Šajā gadījumā der sveces tikai ar vaniļas garšu. Šis triks var palīdzēt aizmirst par desertu. Maltītes beigās pasmaržojiet vaniļas sveci, un jūsu vēlme pēc saldā ēdiena samazināsies. 

Izvēlieties zilu krāsu

Ja jūs rotāsiet virtuvi vai ēdamistabu zilā krāsā, jums būs vieglāk zaudēt svaru: pētījumi ir apstiprinājuši, ka zilā krāsa nomāc apetīti, padarot ēdienu mazāk pievilcīgu. Pērciet zilus traukus un zilas stikla lampas - pēc dažu zinātnieku domām, tas palīdzēs jums ēst par 30% mazāk.

Seko mums arī Instagram un uzzini visu pirmais!  

Redaktors iesaka