Kā uzlabot savas pārdošanas spējas? Pētījums liecina, ka labs palīgs būs bārda

Ilustratīvs attēls.

FOTO: Frank Marino/Unsplash

Laba ziņa tiem kungiem, kuri savu bārdu uzskata par rotu - pētnieciskajā žurnālā "Journal of Business Research" publicēta pētījuma dati atklājuši, ka pārdevējiem ar bārdu parasti ir augstāki panākumu rādītāji.

Pētījums apkopojis piecu līdzšinēju pētījumu datus, kas pierāda "bārdas spēku" - ir atklāts, ka pircēji bieži vien uzskata, ka pārdevēji ar bārdu ir zinošāki, nekā viņu kolēģi ar ūsām vai pilnībā noskūtu sejas apmatojumu.

Zinātnieki konstatējuši, ka šis princips darbojas neraugoties uz rasi, etnisko piederību, vispārējo pievilcību vai pat rakstura jaukumu.

"Mūsu pētījums norāda, ka jomās, kur pārdošanu tieši ietekmē pircēja iespaids par pārdevēja kompetenci, nav slikta doma sākt audzēt bārdu - tas var atstāt pozitīvu iespaidu uz profesionāļa sniegumu," stāstījusi pētījuma līdzautore, Sv. Edvarda universitātes mārketinga asociētā profesore Sāra Mitala.

Seko mums arī Instagram un uzzini visu pirmais!