C 4.03.2021.

Deviņus gadus vecs puisēns trešo gadu pēc kārtas kļūst par visvairāk pelnošo jūtūberi pasaulē

Kamēr daudzi citi deviņu gadu vecumā sāk iet 3. klasē un brīvajā laikā skraida pa skolas gaiteņiem, tikmēr mazais Raiens Kadži vietnē "YouTube" nopelnījis jau 29,5 miljonus ASV dolāru.

Raiena "YouTube" kanālam ir 27,6 miljoni sekotāju, kā rezultātā viņš trešo gadu pēc kārtas kļuvis par vislabāk apmaksāto jūtūberi.

Puika no Teksasas ne tikai pamatīgi nopelnījis ar savu "YouTube" kanālu. Summa, ko viņš ieguvis no "Ryan's World" zīmola rotaļlietām un apģērbiem, pārsniedz 200 miljonus ASV dolāru.

Raiens "YouTube" kanālā sāka testēt rotaļlietas, kad viņam bija trīs gadi, un tagad viņš ir nopelnījis pietiekami daudz, lai nopirktu jebkuru rotaļlietu, kuru vien viņš varētu vēlēties.

Raiens un viņa ģimene nu vada kopumā deviņus "YouTube" kanālus, no kuriem vispopulārākais ir "Ryan's World" - viens no skatītākajiem viņa videoklipiem ir skatīts vairāk nekā divus miljardus reižu.

Tomēr viss nav tik labi, kā varētu šķist. Kādā sūdzībā Federālajai tirdzniecības komisijai "Truth in Advertising" ticis norādīts, ka Raiena saturs varētu nebūt tik nevainīgs kā izskatās.

"Bieži vien ir grūti atšķirt nevainīgu rotaļāšanos "Ryan Toys Review" videoklipos no sponsorētā satura. Pirmsskolas vecuma bērni atšķirību nespēj noteikt. Kad "YouTube" videoklipā, kas paredzēts bērniem līdz piecu gadu vecumam, reklāmas tiek sajauktas ar programmu saturu, kā to bieži dara Raiena videoklipos, pirmsskolas auditorija nespēj saprast vai pat noteikt atšķirību starp mārketinga materiālu un organisko saturu," rakstīts sūdzībā.

Atbildot uz paziņojumā paustajām apsūdzībām, Raiena vecāki sacīja, ka vienmēr ievēro reklāmas noteikumus. "Mūsu skatītāju labklājība vienmēr ir galvenā prioritāte, un mēs stingri ievērojam visu platformu pakalpojumu sniegšanas noteikumus un spēkā esošos likumus. Tā kā straumēšanas telpa turpina ātri augt un attīstīties, mēs atbalstām likumdevēju un nozares pārstāvju centienus pastāvīgi novērtēt un atjaunināt esošās vadlīnijas un izstrādāt jaunus pamatnoteikumus, lai aizsargātu gan skatītājus, gan satura veidotājus."

Redaktors iesaka