Enerģija visai dienai! Desmit brokastu ēdieni, kas spēj aizstāt rīta kafiju

Ilustratīvs attēls.

FOTO: NatalyaBond/Shutterstock.com

Ja esi nolēmis samazināt kafijas patēriņu, bet nezini citu veidu, kur no rīta rast enerģiju, pievērs uzmanību šiem produktiem - tie palīdzēs pamosties, piepildot ķermeni ar ilgtermiņa enerģiju, vēsta portāls "Domashny Ochag". 

Kvinoja

Kvinoja ir veselīgu uztura šķiedrvielu, augu olbaltumvielu, folātu, dzelzs, kalcija, magnija un komplekso ogļhidrātu avots, kas sniedz enerģiju ķermenim, neradot dramatiskus cukura līmeņa kāpumus asinīs.

Medus

Nemēģiniet rītu piepildīt ar ļoti saldiem ēdieniem. To piešķirtajam spēkam ir īstermiņa efekts. Labāk pievērsiet uzmanību dabiskajam medum. Šis produkts ar zemu glikēmisko indeksu palīdzēs apmierināt jūsu alkas pēc cukura, neietekmējot glikozes līmeni asinīs.

Spināti

Lapu dārzeņos, jo īpaši spinātos, ir daudz dzelzs, no kura ir atkarīgi skābekļa piegādes procesi ķermeņa orgānos un audos. Turklāt šis produkts satur arī citus enerģijas stimulatorus - šķiedrvielas, magniju un folijskābi.

Mandeles

Ja jums ir grūti tikt galā ar miegainību pusdienlaikā, brokastīs ieteicams ēst mandeles. Šis veselīgo piesātināto tauku un B vitamīnu avots var palīdzēt ātri atgūties no negulētas nakts. 

Lasis

Sarkanās zivis satur vairākas vielas, kas gremošanas laikā stimulē enerģijas ražošanu. Tās ir olbaltumvielas, riboflavīns, niacīns, piridoksīns - un, protams, Omega-3 taukskābes.

Bietes

Bietes kopā ar spinātiem un citiem lapu zaļajiem dārzeņiem ir svarīgs dzelzs avots. Regulāra dārzeņu lietošana palīdz palielināt hemoglobīna līmeni un uzlabot skābekļa piegādi šūnām. C vitamīns, kas ir tā sastāvdaļa, aizsargās ķermeni no vīrusiem aukstajā sezonā.

Apelsīni

Šis citruss ir riboflavīna piepildīts, kam ir svarīga loma ķermeņa enerģijas ražošanas procesā. Turklāt apelsīni ir pildīti ar C vitamīnu, folātu un kāliju. Labs iemesls sākt dienu ar glāzi svaigas apelsīnu sulas!

Banāni

Kompleksie ogļhidrāti, šķiedrvielas, kālijs, B6 vitamīns - banānos ir viss nepieciešamais, lai pamodinātu enerģiju. Sagatavojiet sev banānu kokteili brokastīs vai paņemiet augļus līdzņemšanai.

Pilngraudi

Veseli graudi (biezputras vai pilngraudu maizes šķēles veidā) nodrošinās ilgstošu, stabilu enerģijas ražošanu, pateicoties to augstajam šķiedrvielu un komplekso ogļhidrātu saturam, kuru sadalīšana var ilgt vairākas stundas. 

Olas

Olas satur visas deviņas neaizvietojamās aminoskābes - tas nozīmē stabilu un ilgstošu enerģijas piegādi ķermenim. Turklāt olās ir daudz olbaltumvielu un B vitamīnu, kas ir svarīgi, ja ievērojat veselīgu uzturu.

Seko mums arī Instagram un uzzini visu pirmais!  

Redaktors iesaka