P 1.03.2021.

"Tviteris ar skaņu!" Latvieši jūsmo par jauno sociālo tīklu "Clubhouse"

FOTO: Koshiro K / Shutterstock.com

Pasaulē strauji popularitāti guvusi sociālo tīklu aplikācija "Clubhouse", kas zināmā mērā atšķiras no līdz šim zināmām un iecienītām platformām. Nu par šo jauno sociālo tīklu ir sajūsmā arī latvieši. 

Strauju popularitāti guvusī lietotne ir balstīta uz audio tērzēšanu, kurā var ierakstīt balss ziņas un pievienoties sarunām lietotnes kopienā. 

Kad lietotājs atver lietotni, viņam tiek parādītas pieejamās čata "istabas", kā arī saraksts, kas parāda, kas atrodas konkrētajā "istabā". Jebkurš var pievienoties jau esošai vai izveidot savu čata "istabu", uzaicinot jaunus cilvēkus un sākot sarunas. Katrā no šīm vietām ir moderatori, runātāji un klausītāji. Moderatori kontrolē, kuram tiek piešķirtas privilēģijas runāt, kaut arī klausītāji var "pacelt roku", lai izteiktos. 

Lai gan lietotne tika palaista 2020. gadā, tā strauju popularitāti guva, kad tai pievienojās "Tesla" un "SpaceX" izpilddirektors Īlons Masks. 

Galvenais aplikācijas ierobežojums gan ir tas, ka lietotājam ir jāpievienojas sarunām reāllaikā jeb tiešraidē, jo sarunas netiek saglabātas. Tāpat lietotni var iegūt tikai ar ielūgumu, kas nozīmē, lai pievienotos sociālajam tīklam, nepieciešams uzaicinājums no kāda, kuram tur jau ir izveidots konts.

Jāatzīmē, ka pagaidām aplikācija nav pieejama "Android" lietotājiem, tomēr tās veidotāji sola, ka drīz tā būs pieejama visām operētājsistēmām.

Nu jauno sociālo tīklu platformu aktīvi sākuši apspriest arī ļaudis no Latvijas, daloties pirmajos iespaidos.

Redaktors iesaka