LTV: Pandēmijas izaicinājumi mūs stiprināja uz notikumiem reaģēt operatīvāk

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Latvijas Televīzija valdes loceklis Ivars Priede piedalās preses konferencē, kurā paziņo "Lielās mūzikas balvas 2019" nominantus.
Latvijas Televīzija valdes loceklis Ivars Priede piedalās preses konferencē, kurā paziņo "Lielās mūzikas balvas 2019" nominantus. Foto: Ieva Leiniša/LETA

Aizvadītajā gadā pandēmijas radītie izaicinājumi Latvijas Televīziju (LTV) "norūdīja" un šogad uzņēmums spēj vēl operatīvāk reaģēt uz notikumiem gan sabiedrībā, gan mediju tirgū, aģentūrai LETA atklāja LTV valdes loceklis Ivars Priede.

Viņš atzīmēja, ka LTV ir gatava šī gada lielajiem notikumiem - pasaules hokeja čempionāta, Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku, olimpiādes - translācijām. Protams, LTV izstrādā arī rezerves plānus, ja pasākumu norisē būs izmaiņas.

Tāpat Priede uzsvēra, ka sabiedrisko mediju iziešanai no reklāmas tirgus pielāgojusies gan LTV, gan auditorija. Viņš secināja, ka skatītāju apmierinātību ar saturu bez komercreklāmām apliecina gan reitingi, gan "GemiusAudience" aprīļa interneta pētījuma dati - kopējās statistikas topā uz trešo pozīciju pakāpies sabiedrisko mediju ziņu portāls "lsm.lv".

Pēc Priedes sacītā, LTV turpina tehnoloģisko attīstību, investē informācijas un komunikāciju tehnoloģiju platformās, multimedialitātē. "Lai būtiski palielinātu operatīvo efektivitāti un nodrošinātu LTV saturu augstas izšķirtspējas HD kvalitātē, esam veikuši Programmu izlaides kompleksa (PIK) nomaiņu, turpināsies citi iesāktie attīstības projekti, piemēram, studiju modernizācija," viņš atklāja.

LTV vadītājs piebilda, ka LTV norit darbs arī pie mazākumtautību multimediju platformas izveides sabiedrisko mediju portālā "lsm.lv". Uz jauno platformu rudenī no LTV7 tiks aizvirzīts mazākumtautību saturs, savukārt LTV7 atbilstoši šīm izmaiņām tiek izstrādāta jauna attīstības koncepcija.

Viņš atzina, ka sabiedrisko mediju mazākumtautību stratēģiskais virziens, kā arī Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) februāra lēmums izslēgt no Latvijā retranslējamo programmu saraksta virkni Krievijas televīzijas kanālu ir radījis priekšnosacījumus "sarosīties" pārējiem tirgus dalībniekiem. Tāpat radušās brīvas nišas mazākumtautību auditorijas uzrunāšanai, līdz ar to mediju tirgū paredzamas arī strukturālas izmaiņas.

Savukārt, runājot par turpmākajiem izaicinājumiem, Priede norādīja, ka LTV izaicinājums līdz šī gada beigām, arī nākamgad būs Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likuma praktiskā realizācija.

"Šobrīd likums strādā tikai attiecībā uz vienu no būtiskajām izmaiņām - iziešanu no reklāmas tirgus. Savukārt gaidāmā sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes ievēlēšana ir tikai sākums," skaidroja LTV vadītājs.

Viņš atzīmēja, ka laiku aizņems arī jaunas LTV valdes un galvenā redaktora, kā arī sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu ombuda izvēle, tāpat ir svarīgi nekavēties ar sabiedrisko mediju apvienošanas un to finansējuma modeļa koncepciju izstrādi.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, 2019.gadā LTV strādāja ar 19,533 miljonu eiro apgrozījumu un zaudējumiem 233 939 eiro apmērā. LTV reģistrēta 1992.gada jūnijā, un tās pamatkapitāls veido 4,837 miljonus eiro. LTV pilnībā pieder NEPLP. Savukārt finanšu dati par 2020.gadu vēl nav publiskoti.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu