Irāna: ASV valdība nobloķējusi divu Irānas mediju tīmekļa vietnes

LETA
Irāna: ASV valdība nobloķējusi divu Irānas mediju tīmekļa vietnes
Facebook Telegram Draugiem Twitter Whatsapp
Comments
Irānas prezidents Hasans Ruhani
Irānas prezidents Hasans Ruhani

Irāna otrdien pavēstīja, ka ASV valdība nobloķējusi divu Irānas mediju tīmekļa vietnes, norādot, ka notikušā apstākļi pagaidām nav skaidri.

No ASV varasiestāžu puses šobrīd nav saņemts apliecinājums, ka tās šīs vietnes būtu nobloķējušas.

Irānas oficiālā ziņu aģentūra IRNA apzinājusi nobloķētās tīmekļa vietnes, norādot, ka to darbību apturējusi ASV Tieslietu ministrija.

Nobloķētas Irānas angļu valodā raidošā telekanāla "Press TV" un arābu valodā raidošā telekanāla "Al Alam" vietnes, kā arī Jemenas šiītu nemiernieku telekanāla "Al Masirah" vietne.

Šo mediju vietnēs šobrīd izvietos paziņojums, ka ASV varasiestādes tām uzlikušas arestu.

Vietnēm uzlikts arests "tiesībaizsardzības pasākumu ietvaros", ko veic ASV Rūpniecības un drošības birojs, Eksporta kontroles birojs un Federālais Izmeklēšanas birojs, teikts paziņojumā Irānas ziņu vietnēs.

Prominentā ASV dzimusī "Press TV" žurnāliste Marzie Hašemi ziņu aģentūrai "Associated Press" apliecināja, ka telekanāls ir informēts par vietņu bloķēšanu, norādot, ka tam nav nekādas citas informācijas.

"Mēs vienkārši cenšamies noskaidrot, ko tas nozīmē," viņa sacīja.

Tēmas
Aktuālākās ziņas
Jaunākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu