"Vai tiešām banāni aizstās griķus?" Sociālo tīklu lietotāji reaģē uz "banānu karu" (1)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
"Lidl" veikals Rīgā, Sergeja Eizenšteina ielā 81.
"Lidl" veikals Rīgā, Sergeja Eizenšteina ielā 81. Foto: Kristers Hartmanis/TVNET

Lielveikala "Lidl" ienākšana Latvijā ir radījusi plašu rezonansi sabiedrībā, paziņojot par veikalu atklāšanu 7. oktobrī. Turklāt, uzņēmums paziņojis arī cenas pirmajiem produktiem, ar kuriem tad vilinās pircējus. Viena no šīm precēm ir banāni, kuriem cenas pēkšņi samazinājušas arī citas lielveikalu ķēdes. Portāls "Apollo.lv" apkopoja sociālo tīklu lietotāju reakcijas uz "banānu karu".

"Lidl" veikali durvis vērs ceturtdien un kā viens no pirmajiem produktiem, kam izziņota zema cena, ir banāni, kas atklāšanas akcijas periodā maksās 39 centus kilogramā.

Interesanti, ka faktiski uzreiz uz šo banānu akciju reaģējušas arī lielākās tirgotāju ķēdes. "Rimi", kur banānu cena bez akcijas ir 99 centi kilogramā, akcijas laikā no 5. līdz 11. oktobrim piedāvā iegādāties banānus par 55 centiem kilogramā. Trešdien plānotās ieprikšanās akcijas laikā šī cena būs vēl zemāka nekā "Lidl" - 29 centi kilogramā.

Tikmēr "Maxima" internetveikals "Barbora" ir samazinājis banānu cenu līdz 39 centiem kilogramā, kas ir par 61% zemāk, nekā iepriekš.

Arī citās lielveikalu ķēdēs var novērot, ka banānu cenas piepeši ir kļuvušas zemākas.

Mazumtirdzniecības uzņēmums "Lidl" atvērs 15 veikalus visā Latvijā ceturtdien, 7. oktobrī plkst. 8.00 no rīta, ziņo "Lidl" pārstāvji.

Vadošais Eiropas mazumtirdzniecības uzņēmums "Lidl" šodien paziņo, ka savu darbību Latvijā uzsāks 2021. gada 7. oktobrī ar 15 veikalu vienlaicīgu atklāšanu visā valstī. "Lidl" veikalus atklās Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Tukumā, Jelgavā, Ogrē, Valmierā, Jēkabpilī, Rēzeknē un Daugavpilī.

Kopumā, gatavojoties iedzīvotāju ilgi gaidītajai veikalu atvēršanai, "Lidl" Latvijā jau investējis vairāk nekā 200 miljonus eiro savu veikalu un loģistikas centra būvniecībā, kā arī veidojot jaunas ielas, satiksmes apļus, krustojumus, apstādījumus un dažādus apkārtējās infrastruktūras uzlabojumos. Uzņēmums Latvijā arī radījis jau vairāk nekā 2000 jaunas un labi apmaksātas darbavietas.

Portāls "Apollo.lv" apkopoja sociālo tīklu lietotāju reakcijas uz "banānu karu".

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu