Vienas velojoslas likvidēšanas Čaka ielā dēļ sabiedriskais transports brauc bez kavējumiem (3)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Sabiedriskais transports. Ilustratīvs foto.
Sabiedriskais transports. Ilustratīvs foto. Foto: Evija Trifanova/LETA

Par galvaspilsētas satiksmes lietām atbildīgie uzskata, ka vienas velojoslas likvidēšana Čaka ielā un tās aizstāšana ar sabiedriskā transporta joslu ir nesusi augļus – trolejbusi, autobusi un mikroautobusi tagad atkal spējot kursēt pēc grafika, vēsta TV3 Ziņas.

Katrā trolejbusā un autobusā ievietotā GPS sistēma izmērījusi braukšanas laiku pa Čaka ielu, kad velojoslas vēl bija abos virzienos, un tagad septembrī, kad uz velojoslas likvidēšanas rēķina izveidota sabiedriskā transporta josla virzienā no centra uz Purvciemu.

Visnoslogotākajā posmā, no četriem pēcpusdienā līdz septiņiem vakarā, iepriekš teju katrs trolejbuss un autobuss Čaka ielas dēļ kavējās vidēji par 25 minūtēm, reizumis pat par 40 minūtēm. Tagad – kavējumu vairs nav. Salīdzinājumu pasūtījusi pašvaldība, lai pierādītu, ka velojoslas likvidēšana augusta beigās ir attaisnojusies.

"Primāri – nestāvam sastrēgumos. Pasažieris var rēķināties ar to laiku, kas ir ieplānots. Ja jābrauc 20 minūtes, tad arī brauc 20 minūtes, nevis divas reizes ilgāk. Ļoti bieži tas ir domino efekts, kad ir vēl kāds cits maršruts tālāk. Bet tagad tas viss ir atrisinājies," pauda "Rīgas satiksmes" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Līdz ar sabiedriskā transporta joslas izveidošanu Čaka ielā tagad trolejbusi un autobusi piebrauc pat agrāk nekā norādīts kursēšanas grafikos. "Rīgas satiksmei" jādomā, kurus no šiem laikiem pielāgot aktuālajai situācijai, lai nemaldinātu pasažierus.

Atsevišķi pa Čaka ielu diendienā braucošie šoferi gan apšauba – vai maz sabiedriskā transporta joslas izveide virzienā uz Purvciemu bija pareizākā izvēle. Lēnākā satiksme parasti ir virzienā uz centru, sevišķi rīta stundās. Galapunktos šoferiem tad reizumis pat vairs neatliek laika aizskriet uz tualeti vai paēst pusdienas.

Video: TV3 Ziņas sižets

Komentāri (3)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu