Vairākas bankas apkalpošanu klātienē nodrošinās tikai "zaļajā režīmā"

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
AS "SEB banka" izkārtne un bankomāts.
AS "SEB banka" izkārtne un bankomāts. Foto: Lita Krone/LETA

Sekojot epidemioloģiskās situācijas pārmaiņām valstī un atbilstošajam regulējumam, no šodienas Latvijas Bankas klientu kases un Kredītu reģistra pakalpojumi klātienē ēkā Krišjāņa Valdemāra ielā 1b tiks sniegti tikai vakcinētām vai pārslimojušām personām.

Vienlaikus bankas klienti aicināti novērtēt ērtības, kādas sniedz Latvijas Bankas pakalpojumu saņemšana elektroniski.

Silakalns informēja, ka persona par sevi, juridiskās personas pārstāvis par pārstāvēto uzņēmumu un pilnvarotā persona, kurai ir elektroniski parakstīta pilnvara, elektroniskā veidā nekavējoties un bez maksas var saņemt Kredītu reģistrā iekļautās ziņas, autentificējoties Kredītu reģistra elektroniskās apkalpošanas interneta vietnē "manidati.kreg.lv", izmantojot kredītiestāžu internetbankas, mobilo lietotni "eParaksts mobile" vai Latvijā izsniegtu personas apliecību (eID karti).

Latvijas Banka bez maksas izsniedz Kredītu reģistrā iekļautās ziņas, nosūtot tās uz klienta vai klienta galvinieka oficiālo e-adresi. Aktivizēt oficiālo e-adresi iespējams valsts pārvaldes pakalpojumu portālā "latvija.lv", apliecinot savu identitāti ar eID karti, "eParaksts" vai "eParaksts mobile". Latvijas Banka Kredītu reģistrā iekļautās ziņas elektroniski parakstīta dokumenta veidā uz oficiālo e-adresi nosūta vienas darbadienas laikā pēc personas pieteikuma saņemšanas (personai iesūtot pieteikumu no oficiālās e-adreses).

Latvijas Banka personai izsniedz Kredītu reģistrā iekļautās ziņas ierakstīta pasta sūtījuma veidā uz pasta adresi Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas valstī.

Latvijas Banka Kredītu reģistrā iekļautās ziņas sagatavo nekavējoties pēc personas rakstiska pieteikuma un maksas par pasta pakalpojumiem saņemšanas. Persona rakstisku pieteikumu nosūta Latvijas Bankai uz e-pasta adresi "info@bank.lv" vai papīra dokumenta veidā uz adresi Krišjāņa Valdemāra iela 2a, Rīga, LV-1050.

Numismātikas produktu iegādi aicina veikt tīmekļvietnē "e-monetas.lv", kas ļaus saņemt iegādātos produktus ar VAS "Latvijas Pasts" eksprespasta starpniecību. Vietnē pieejams plašs Latvijas Bankas kolekcijas monētu un citu numismātikas produktu klāsts. Pirkumus var veikt gan privātpersonas, gan Latvijas uzņēmumi.

Personas, kurām bija plānota "e-monetas.lv" veikto divu eiro piemiņas monētu "Latgales keramika" un "Latvija de iure 100" pasūtījumu izņemšana Latvijas Bankas kasēs, bet kurām nav sadarbspējīga vakcinācijas vai pārslimošanas ar Covid-19 sertifikāta, aicinātas sazināties ar Latvijas Banku, rakstot uz e-pasta adresi "monetas@bank.lv", lai nomainītu pasūtījuma saņēmēju.

Citos skaidrās naudas pakalpojumos (aizdomīgu naudas zīmju ekspertīze, bojātu naudas zīmju apmaiņa, latu maiņa pret eiro) aicina sazināties, sūtot e-pasta vēstuli uz adresi "info@bank.lv", lai saņemtu informāciju par iespēju nosūtīt naudas zīmes ekspertīzei un apmaiņai uz Latvijas Banku, izmantojot pasta pakalpojumus.

Eiro naudas zīmju ar dažādām nominālvērtībām maiņa, ja personai nav sadarbspējīga vakcinācijas vai pārslimošanas ar Covid-19 sertifikāta, nav iespējama līdz situācijas normalizēšanai. Aicina šos pakalpojumu saņemt pēc vakcinācijas vai lūdzot palīdzēt radinieku, draugu vai paziņu, kuram ir sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas ar Covid-19 sertifikāts.

"SEB banka" un "Swedbank" apkalpošanu klātienē nodrošinās tikai "zaļajā režīmā"

Ņemot vērā valdības noteiktos ierobežojumus un rūpējoties par sabiedrības kopējo veselību, "SEB banka" un "Swedbank" no šodienas nodrošinās klientiem apkalpošanu tā dēvētajā "zaļajā režīmā", aģentūru LETA informēja banku pārstāvji.

Vienlaikus abas bankas aicina klientus pēc iespējas vairāk izmantot pakalpojumus attālināti - internetbankā vai sazinoties ar attiecīgās bankas speciālistu. Ar klientiem, kuriem ir spēkā esošs pieraksts uz klātienes tikšanos filiālē, banka sazināsies individuāli, lai izrunātu iespējas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

Savukārt video konsultācijas laikā "SEB bankas" klienti var saņemt informāciju par dažādiem ikdienas finanšu un bankas pakalpojumiem, piemēram, pārskatījumiem, maksājumu kartēm, autentifikācijas rīkiem un citiem. Video konsultācijas laikā var veikt arī līgumu grozījumus un mainīt limitus, tāpat izrunāt jautājumus par uzkrājumiem, tostarp pensiju uzkrājumiem un apdrošināšanu, kā arī saņemt mājokļa kredīta konsultāciju.

Valdības lēmums paredz, ka tirdzniecības centros no šodienas būs jāorganizē atsevišķas plūsmas cilvēkiem, kas būs vakcinēti pret Covid-19 vai to izslimojuši un tiem, kuri ir nevakcinēti vai testēti. Atkarībā no veida, kā tirdzniecības centri šo organizēs, tas var nozīmēt ierobežotu piekļuvi "SEB bankas" un "Swedbank" bankomātiem, kuri atrodas tirdzniecības centros.

Kā ziņots, valdība piektdien nolēma no pirmdienas, 11.oktobra izsludināt valstī ārkārtējo situāciju uz trim mēnešiem.

Tādējādi spēkā stāsies vairāki Covid-19 izplatības novēršanai paredzēti ierobežojumi.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu