Kad var pierakstīties pie ārsta pa telefonu bez ilgas gaidīšanas?

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Foto: Shutterstock

Visaktīvāk ārstniecības iestāžu pieraksta tālruni cilvēki cenšas sazvanīt pirmdienu rītos, savukārt mazākā noslodze zvanu centros ir trešdienās dienas otrajā pusē, kā arī ceturtdienās un piektdienās, Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumam "Revidents" skaidroja Latvijas lielāko universitātes slimnīcu pārstāvji.

Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas (PSKUS) klientu daļas vadītāja Dzintra Kļaviņa stāstīja, ka cilvēki bieži sūdzas, ka, pierakstoties pie ārsta, nevar sazvanīt reģistratūru un klātienē novērojuši pat to, ka reģistratūrā telefonu neviens neceļ: "Es droši varu pateikt, reģistratūrā nav telefona, visi ienākošie zvani iet uz zvanu centru, kur strādā speciāli apmācīti cilvēki darbam ar telefonu, ar pierakstu – pierakstīt personas uz konsultācijām, uz izmeklējumiem, gan arī tās atteikt."

Atsevišķs vienotā pieraksta tālrunis jau vairākus gadus darbojas arī Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā (RAKUS). RAKUS Klientu vadības direktore Agrita Junkere atklāja, ka telefona līnija patiešām ir "karsta" – centrā strādā 50 operatori, un viņi katru dienu saņem ap 6000 zvanu: "No šiem 6000 iezvaniem dienā mēs paceļam apmēram 85%, kas ir ļoti labs rādītājs."

"Zvanu centrs pirmdienas rītos ir visnoslogotākais. Mūsu klientiem ir vēlme visiem pierakstīties un zvanīt tieši pirmdienas rītos. Es nezinu, kā mēs varētu lūgt šos cilvēkus pamainīt savus ieradumus, mums tas neizdodas," atzina Junkere.

Līdzīgu tendenci novērojusi arī PSKUS klientu daļas vadītāja Dzintra Kļaviņa: "Jā, pirmdienās ir laikam tā, ka pēc brīvdienām visi ir izdomājuši jaunu nedēļu sākt ar jaunu dzīvi. Sākot no pulksten 9.00 līdz 14.00 ir ļoti noslogotas līnijas, tiešām ir grūtāk sazvanīt."

Ekspertes atklāja, ka vismazākā noslodze zvanu centros ir trešdienās dienas otrajā pusē, kā arī ceturtdienās un piektdienās.

"Ceturtdienas pēcpusdienās vai piektdienas pēcpusdienās mums pat aptrūkstas zvanu! Varbūt cilvēki varētu piedomāt pie tā, lai labāk zvanītu šajā laikā. Pirmdienas rītā šis zvanu skaits trīs reizes lielāks," stāstīja RAKUS klientu vadības direktore.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu