:format(webp)/nginx/o/2022/05/12/14545896t1h8cc7.jpg)
Reklāmas stendi ir efektīvs reklāmas risinājums uzņēmumu produktu vai pakalpojumu prezentēšanai tirdzniecības vietās un citur. Stendi reklāmas vajadzībām ir ļoti iecienīts risinājums, jo tie ir pamanāmi, neprasa lielus ieguldījumus, kā arī palīdz radīt zīmola vai produkcijas atpazīstamību. Reklāmas stendi ir paredzēti dažādiem mērķiem, tie var būt gan veikalu stendi, gan stendi izmantošanai uzņēmuma mārketinga aktivitātēs.
Ja plānojat piedalīties izstādē, tad svarīgs ir stends – tas prezentēs produktu vai pakalpojumu un pašu zīmolu, tā būs vieta izstādē, kur izlikt un prezentēt piedāvāto produktu, ko klienti varēs aplūkot un izpētīt. Lai dalība izstādē būtu veiksmīga, pirms došanās uz to ir jādefinē mērķi, ko vēlaties izstādē sasniegt – atrast jaunus kontaktus, noslēgt līgumus, pārdot iespējami daudz preču vai pakalpojumu? Tāpat ir laicīgi jāgatavo stenda dizains, lai to savlaicīgi varētu realizēt.
Lasiet tālāk, lai iepazītos ar 5 ieteikumiem, kas palīdzēs sagatavoties veiksmīgai dalībai izstādē!
- Sagatavošanās ir svarīga – tas attiecas gan uz komandas gatavību, gan uz stenda iekārtošanu. Komandai ir jāzina, kāpēc piedalāties konkrētā izstādē, kādi ir Jūsu kā uzņēmuma mērķi, jāpārzina produkta īpašības un jābūt gataviem atbildēt uz jautājumiem, būt atvērtiem un draudzīgiem. Līdztekus tam ir jāgatavo reklāmas stendi, domājot par to, kāds būs dizains, kādās krāsās, ar tekstu vai bez, kā tiks izvietoti produkti stendā utt. Kartona stendi ir dabai draudzīgi un izturīgi, un tie lieliski derēs vairāku dienu dalībai izstādē, lai kvalitatīvi, pārdomāti un pārskatāmi prezentētu uzņēmuma piedāvājumu.
- Esiet uz mērķi orientēti – vai Jūsu mērķi ir saistīti ar zīmola atpazīstamību, potenciālajiem pirkumiem vai pārdošanu? Ir svarīgi noteikt, ko jūs mēģināt sasniegt ar savu dalību izstādē, lai tam varētu pielāgot stenda dizainu un funkcijas.
- Izvairieties no liela teksta daudzuma stenda dizainā – ja jāizmanto teksts, lai paziņotu svarīgu uzņēmuma informāciju, saglabājiet tekstu īsu un vienkāršu, jo izstādēs neviens neapstāsies, lai lasītu garus tekstus, kas uzdrukāti uz reklāmas stenda. Pārliecinieties, vai fonts ir pietiekami liels, skaidrs un viegli salasāms pat no attāluma. Ja iespējams, izmantojiet darbības vārdu vai īsu saukli, kas saistīts ar zīmolu un kuru apmeklētāji atcerēsies pēc izstādes. Reklāmas stendi komunicē ar vizuālo elementu palīdzību, tāpēc fokusam jābūt uz ātru uzmanības piesaistīšanu – ar stenda košajām krāsām, neparasto formu un citiem dizaina elementiem.
- Radiet pieredzi un iesaistiet aktivitātēs izstādes apmeklētājus – uzņēmumi kļūst arvien radošāki, kad runa ir par stendu prezentējošām aktivitātēm un uzmanības piesaistīšanai. Esiet pirmie, radot pieredzi, kas piesaistīs apmeklētājus Jūsu stendam no visas izstādes. Varat veidot degustācijas, spēles, sacensības ar balvām, griezt laimes ratus vai piedāvāt virtuālās realitātes pieredzi. Aktivitātes varat saistīt ar zīmolu un tā precēm, piemēram, ēdināšanas uzņēmums var veidot degustācijas, sporta preču zīmols var piedāvāt mest basketbola bumbas grozā, viedpulksteņu zīmols var piedāvāt izmērīt pulsu.
- Nodrošiniet patīkamu atmosfēru stendā – radiet atmosfēru, kas atspoguļo Jūsu zīmolu, izmantojot visu, sākot no gaismām, paklājiem un mēbelēm līdz apģērbam ar zīmola logo, lai Jūsu stends būtu uzmanību saistošs un patīkams. Jūs varat arī izveidot vietu atpūtai – atpūtas zonu ar sēžammaisiem, mīkstajām mēbelēm, vietu, kur uzlādēt mobilo tālruni un atpūsties no izstādes burzmas.
Reklāmas stendu izmantošana ir plaša – stendi veikaliem un citām tirdzniecības vietām, stendi izstādēm un citām reklāmas aktivitātēm. Ja meklējat dabai draudzīgu un kvalitatīvu risinājumu, uzticiet reklāmas stendu izgatavošanu “Stora Enso Packaging”. Sazinieties ar speciālistiem tīmekļvietnē Storaenso.com, lai vienotos par labāko iespējamo risinājumu reklāmas stenda izveidei Jūsu uzņēmuma vajadzībām.