Cepiens par "čuhņu" turpinās: sociālo tīklu lietotāji sacenšas asprātībā ar uzņēmumiem (15)

Apollo.lv
Foto: Jānis Škapars/Ekrānuzņēmumi/Apollo.lv kolāža

Olgas Kambalas izteika par "kaut kādām čuhņām dobelēm" daudzus iedvesmojusi radoši izpausties – sociālo tīklu lietotāji turpina sacensties asprātībā. "Čuhņas džins" ir ticis ārā no pudeles un atpakaļ negrib līst!

Daudzi uzņēmumi "čuhņgeitu" izmantojuši, lai sociālajos medijos atgādinātu par sevi, pārdotu kādu produktu un vienkārši radoši izpaustos. Pēc "Dobeles dzirnavnieka" krāšņās reakcijas Olgas izteikai sekojuši visdažādākie gājieni.

Tagad, sēžot čuhņas sveču gaismā, iespējams malkot čuhņas tēju, uzēst čuhņas karbonādi, plānot ekskursijas uz čuhņu, lai pasmaržotu čuhņas ceriņus.

Ar kodu CUHNA var saņemt atlaides un izdevīgāk nosūtīt pakas, iegādāties sausās zupiņas, pasūtīt picu – kaut vai uz čuhņu, noskūt bārdu, uztaisīt manikīru, aizlidot uz Ēģipti un Tenerifi, nopirkt treniņtērpu, iegādāties rotaslietas, kokmateriālus un ko tik vēl ne.

Komentāri un jautājumi bieži ir tikpat lieliski kā paši "čuhņgeitas" piedāvājumi. Ēteris Bugrijs, piemēram, jautā "Omniva": “Akcija derīga tikai rīdziniekiem, kas sūta uz čuhņām, vai arī tā ir spēkā, sūtot no vienas čuhņas uz otru?"

Ne tikai uzņēmumi – arī sociālo tīklu lietotāji nav uz mutes krituši – daudzi ir lepni, ka dzimuši un auguši "čuhņā".

Arī Ilze Dobele no LTV "Panorāmas" tvītā pasmaidījusi par sava uzvārda jauno "tulkojumu", un kāds asprātis mēģinājis iztēloties, kā būtu, ja būtu.

Kas tad vispār ir šī slavenā "čuhņa"? Sociālo tīklu lietotāji par to runā, gan ar humoru, gan pavisam nopietni – šim vārdam ir sena vēsture.

Gan jau arī "čuhņas karavāna" drīz būs aizgājusi tālāk, un nāks jauni cepieni, bet pagaidām izskatās, ka vēl kādu brīdi būs jautri. 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu