FOTO un VIDEO ⟩ Futbola tiesnese komentē PK finālturnīra, iespējams, diskutablāko vārtu guvumu

Apollo.lv
Futbola tiesnese komentē PK finālturnīra, iespējams, diskutablāko vārtu guvumu
Facebook Telegram Draugiem Twitter Whatsapp
Comments

Pēc Japānas uzvaras pār Spāniju aktuālākā diskusija Pasaules kausa izcīņas fanu vidū ir par Ao Tanakas vārtu guvumu - vai tas bija jāskaita?

Jau ziņots, ka ceturtdien ar Japānas uzvaru pār Spāniju Pasaules kausa finālturnīrs noslēdzās Vācijas futbolistiem.

Lielākās diskusijas izraisījis Japānas otrais vārtu guvums mačā pret Spāniju. Spēles 51. minūtē Ao Tanaka guva vārtus pēc tam, kad bumba šķietami bija šķērsojusi laukuma gala līniju.

Spēles tiesnesis ilgstoši konsultējās ar kolēģiem no VAR studijas līdz tika pieņemts lēmums - "gols" tiek skaitīts.

Interneta lietotāju vidū izplatījās sašutums par šādu lēmumu, jo vairākos atkārtojumos redzams, ka bumba it kā jau bija pilnībā pametusi laukumu pirms piespēles Tanakam.

Kā skaidro futbola analītiķe un tiesnese Kristiana Unkela, spēles laikā tika pieņemts pareizais lēmums

"Bumba pilnībā nepameta laukumu. Pirmkārt, ir jāsaprot, ka bumba ir sfēriska. Tas nozīmē, ka bumbas apakša var nepieskarties līnijai, bet bumba tik un tā vēl skaitīsies laukumā, jo bumbas ārējā "barjera" joprojām "aizskar" līniju. Otrkārt, leņķi var būt mānīgi un svarīga ir perspektīva," sacīja Unkela norādot, ka lēmums bijis pareizs.

Bez plaši apspriestā vārtu guvuma Vācijas futbolisti, visticamāk, būtu sasnieguši izslēgšanas spēļu kārtu, jo viņi savu maču pret Kostariku uzvarēja ar 4:2. Japānai un Vācijai tabulā būtu pa četriem punktiem, bet vācieši tiktu tālāk labākas vārtu attiecības dēļ (+1).

5. decembrī astotdaļfinālā Japāna tiksies ar Horvātiju, bet dienu vēlāk Spānija cīnīsies pret Maroku.

Tēmas
Redaktors iesaka
Lasītākais šobrīd
Nepalaid garām
Uz augšu