"airBaltic" pasažieriem pēc nolaišanās Tamperē nācies stundu gaidīt lidmašīnā, jo lidostas apkalpes personāls jau bija devies mājās

Papildināts ar "airBaltic" komentāru
"airBaltic" lidmašīna.
"airBaltic" lidmašīna. Foto: Shutterstock

"airBaltic" pasažieriem, kas naktī uz otrdienu, 11. aprīli, lidojuši no Rīgas uz Tamperi, pēc nolaišanās Tamperes-Pirkkalas lidostā nācies vēl aptuveni stundu pavadīt lidmašīnā. Misēklis noticis, jo lidostas apkalpes personāls nebija saņēmis informāciju par reisa kavēšanos un bija devies prom, ziņo Somijas sabiedriskā raidorganizācija "Yle". 

Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" reiss BT357 no Rīgas atpalika par aptuveni pusotru stundu no paredzētā grafika un lidostā Tampere-Pirkkala ieradās plkst. 2.07 naktī. 

Kā portālam "Apollo.lv" skaidro "airBaltic", tehnisku iemeslu dēļ, kas bija radušies Tamperes lidostas lidojumu plānojumu un grafiku sistēmā, informācija par šo reisu nebija sasniegusi lidostas virszemes apkalpošanas pārstāvjus.

Citādi šim lidostas personālam būtu bijis jāatrodas lidostā saskaņā ar regulārās gaisa satiksmes grafiku.

"Arī lidsabiedrības "airBaltic" vārdā atvainojamies pasažieriem par sagādātajām neērtībām," norāda Korporatīvās komunikācijas nodaļā. "Šobrīd veicam papildu darbības un situācijas izpēti un esam kontaktā ar kolēģiem Somijā, lai šādi gadījumi vairs neatkārtotos."

Saistībā ar radušos kļūdu informācija par lidojuma kavēšanos nebija nonākusi līdz apkalpes uzņēmumam "Airpro". Šī iemesla dēļ pirmdien pēc plkst. 17 virszemes apkalpošanas personāls bija devies prom no lidostas. 

Lidmašīnai nosēžoties, pasažieriem nācās tajā gaidīt vēl aptuveni stundu, kamēr ieradās apkalpes personāls, skaidroja "Airpro" izpilddirektors Sampo Paukkeri.

Pasažieriem bija jāgaida lidmašīnā, kamēr pie tās tika pievestas kāpnes.

Paukkeri norāda, ka apkalpojošais personāls lidostā Tampere-Pirkkala atrodas atbilstoši regulārās satiksmes grafikam, un plānošana tiek balstīta uz grafika ziņojumiem atbilstoši Starptautiskās gaisa transporta asociācijas standartiem.

Paukkeri atvainojas par misēkli un norāda, ka parasti darbinieki gaida ielidojošo reisu, arī ja tas atpaliek no sākotnējā grafika.

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu