"Hesburger" plāno ieviest digitālo pašapkalpošanās kasu sistēmu

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Ātrās ēdināšanas ķēdes "Hesburger" logo.
Ātrās ēdināšanas ķēdes "Hesburger" logo. Foto: Tricky_Shark/Shutterstock

Ātrās ēdināšanas ķēde "Hesburger" šogad varētu sākt digitālo pašapkalpošanās kasu sistēmas ieviešanu Latvijā, pavēstīja "Hesburger" mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela.

Ņemot vērā šādu kasu sistēmu ieviešanas procesu sarežģītību, Salmela pagaidām nevarēja komentēt projekta investīcijas vai īstenošanas laiku, jo tas vēl ir izstrādes fāzē.

Viņa piebilda, ka Igaunija bija pirmā Baltijas valsts, kurā ieviesta "Hesburger" digitālo pašapkalpošanās kasu sistēma.

"Hesburger" pārdošanas apjoms Latvijā 2022. gadā, salīdzinot ar 2021. gadu, kāpis par 30,3%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro.

Savukārt "Hesburger" pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedza 128,52 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Salīdzinot ar 2021. gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 30,47% un sasniedzis vairāk nekā 47,10 miljonus eiro. Tikmēr Igaunijā pārdošanas apjoms kāpis par 28,07%, sasniedzot vairāk nekā 38,33 miljonus eiro.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu