Rasts risinājums "Liepājas autobusu parka" problēmai ar šoferiem un reisu izpildi

LETA
Autobuss. Ilustratīvs attēls.
Autobuss. Ilustratīvs attēls. Foto: Tero Vesalainen/Shutterstock.com

Lai risinātu problēmu ar šoferu trūkumu un reisu izpildi, AS "Liepājas autobusu parks" (LAP) sadarbosies ar citiem pasažieru pārvadātājiem, aģentūru LETA informēja Autotransporta direkcijas (ATD) pārstāvis Viktors Zaķis.

Viņš norādīja, ka ATD ir saņēmusi informāciju no Pierīgas maršrutu tīkla daļas pārvadātāju apvienības, kurā ietilpst LAP, "Nordeka" un "Latvijas sabiedriskais autobuss", ka LAP radušās reisu neizpildes samazinās sadarbībā ar pārējiem apvienībā esošajiem pārvadātājiem.

Zaķis atzīmēja, ka otrdien un trešdien LAP nav atcēlis nevienu reisu.

Tāpat viņš uzsvēra, ka patlaban nav vērojama situācija, ka kāds cits pārvadātājs netiktu galā ar saviem pienākumiem. Nevienam citam pārvadātājam, tostarp "Nordeka" un "Latvijas sabiedriskais autobuss", nav vērojamas būtiskas reisu neizpildes. Noslēgto iepirkuma līguma saistības tiek pildītas.

Jau ziņots, ka saistībā ar atceltajiem autobusu reisiem Pierīgā ATD no LAP ir pieprasījusi paskaidrojumus un rīcības plānu.

Saistībā ar autobusu šoferu trūkumu piektdien, 18.augustā, LAP atcēla 44 autobusu reisus, sestdien - 29 autobusu reisus, svētdien - 21 reisu, bet pirmdien - 33 reisus.

"Liepājas autobusu parka" apgrozījums pagājušajā gadā bija 17,839 miljoni eiro, kas ir par 15,8% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās vairākkārt un bija 190 731 eiro.

Pēc Konkurences padomes 2022.gada 29.marta lēmumā par Konkurences likuma pārkāpuma konstatēšanu "Liepājas autobusu parka" darbībās uzņēmuma mazākuma akcionārs (34,85%) ir Liepājas pašvaldība, bet 59,83% akciju pieder SIA "LAP1R", kas, pēc "Firmas.lv" datiem, pastarpināti pieder Andra Šķēles (67%) un Aināra Šlesera (LPV) (33%) ģimenēm.

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu