Slokas ielā skriešanas čempionāta vajadzībām ieklāto pagaidu asfaltu, iespējams, varētu arī atstāt (1)

LETA
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Pasaules čempionāts skriešanā 21 km elites sieviešu skrējējām.
Pasaules čempionāts skriešanā 21 km elites sieviešu skrējējām. Foto: Edijs Pālens/LETA

Iespējams, netiks novākts Slokas ielā ieklātais pagaidu asfalts, aģentūrai LETA pieļāva pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" valdes loceklis Jānis Golubevs.

Viņš norādīja, ka asfalts tika likts pa posmiem, nelielos laukumos. Iespējams, vietām, kur asfalts būs ieklāts par augstu, to nāksies nofrēzēt.

Savukārt nofrēzētais asfalts tiks izmantots citos projektos, kā ceļa klātnes apakškārta.

Līdz ar to pašlaik neesot skaidrs, vai pagaidu asfalta ieklāšana būs radījusi papildu izmaksas projekta īstenošanā un cik lielas tās būs.

Golubevs uzsvēra, ka iepriekš izskanējušajā pagaidu asfalta ieklāšanas summā 12 000 eiro ietvertas arī būvlaukuma sakopšanas izmaksas, lai projekta īstenošanas vieta būtu piemērota skrējējiem.

Kā ziņots, Rīgā oktobra sākumā notika pasaules skriešanas čempionāts. Skriešanas maršruts skāra Slokas ielas remontdarbu zonu.

Tādēļ sociālajos tīklos iedzīvotāji pauda bažas, vai Rīga ir gatava uzņemt skrējējus.

Rīgas domē čempionāta rīkotājiem tika apsolīts, ka līdz skrējiena sākumam tiks uzlikts asfalts, un tas tika izdarīts. Taču tas izrādījās pagaidu asfalts.

Tādēļ Rīgas mērs Vilnis Ķirsis (JV) uzdeva Rīgas izpilddirektoram sniegt paskaidrojumu par to, kad kļuva zināms, ka būs nepieciešams šāds pagaidu risinājums un kad par to tika pieņemts lēmums, cik tas ir izmaksājis un kurš to apmaksā.

Ķirsis pēc situācijas izvērtēšanas norādīja, ka procesa vadība no Rīgas domes puses, lai nodrošinātu atbilstošus apstākļus skriešanas čempionāta norisei, esot bijusi neapmierinoša.

"Rīgas satiksmes" īstenotais projekts Slokas ielā izmaksā 6,7 miljonus eiro.

Kā ziņots, 2022.gadā kopumā "Rīgas satiksmes" apgrozījums bija 168,703 miljoni eiro, kas ir par 4,7% vairāk nekā 2021.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 58,9% - līdz 1,25 miljoniem eiro.

"Rīgas satiksme" nodrošina pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem Rīgā, kā arī apsaimnieko autostāvvietas pilsētas ielu malās. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome. "Rīgas satiksmei" pieder kapitāldaļas kompānijās SIA "Rīgas karte" (51%) un SIA "Rīgas acs" (100%).

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu