Pārējie foruma dalībnieki no Latvijas bija "MG Trade", "Danir 19", "Riga Bulk Terminal", "Alpha Osta", "Ventspils Grain Terminal", "RIX Shipmanagement", "Modus Commodity Service", "BSG Terminal", "Pro Logistics Consultancy DWC", "Incolab Services", "SGS Vostok", "Hydrogenium". Ar apgrozījuma ziņā lielākajām firmām Latvijas Televīzija mēģināja sazināties.
Pēc "Avrora Baltic" lielākais apgrozījums 2022. gadā bija "MG Trade" – 19,8 miljoni eiro, un "Danir 19"-16,7 miljoni eiro.
"MG Trade" valdes priekšsēdētājs un līdzīpašnieks Uldis Pirktiņš, noklausījies, par ko ir jautājums, atbildēja, ka no "MG Trade" puses nekādu komentāru nebūs. Savukārt "Danir 19" valdes loceklis Romāns Vanags telefona sarunu pārtrauca jautājuma uzdošanas brīdī.
"Latraps" nespējot "Alpha Ostu" ietekmēt
Medijos līdz šim plašāk apspriests ir Rīgas ostā strādājošais uzņēmums "Alpha Osta". Lielākais īpašnieks pastarpināti ir lauksaimniecības kooperatīvs "Latraps".
Pagājušā gada decembrī "Latraps" paziņoja, ka iestājas pret sadarbību ar Krieviju un pieprasīja "Alpha Ostai" pārtraukt krievu kravas apkalpot. Tagad uz jautājumu, kāpēc "Alpha Osta" piedalās Krievijas rīkotā graudu konferencē, "Latraps" rakstiski atbildēja, ka jāprasa pašam uzņēmumam: "Īstenojot savu pozīciju, LATRAPS sadarbību ar SIA "Alpha Osta" ir pārtraucis. Par SIA "Alpha Osta" operatīvo darbību aicinu sazināties ar SIA "Alpha Osta" pārstāvjiem."
No īpašnieku loka "Latraps" gan nav pazudis. Iepriekš intervijā Latvijas Televīzijai "Latraps" padomes loceklis un "Zemnieku Saeimas" vadītājs Juris Lazdiņš stāstīja, ka "Latraps" nevar pavēlēt "Alpha Ostai", ko darīt, jo to ierobežo starp akcionāriem noslēgts līgums.