Pēdējās nedēļas laikā pamatīgu ažiotāžu izraisījusi jaunā kapitālsabiedrības "Rīgas satiksme" vizuālā identitāte, sevišķi jaunais logotips. Sociālo tīklu lietotāji un mārketinga speciālisti roku rokā nopēluši jaunā logotipa vizuālo izskatu un saukli. "Apollo.lv" sazinājās ar "Rīgas satiksmi" un komunikācijas ekspertu Zigurdu Zaķi, lai noskaidrotu vairāk par logotipa tapšanu un saprastu, kā kapitālsabiedrībai reaģēt uz saņemto kritikas šalti.

Zaķis norāda, ka vērtēt logotipa kvalitāti kategorijās "patīk" vai "nepatīk" nav gluži korekti.

"Viens no komunikācijas un zīmolvadības pamatlikumiem ir nekad nevērtēt lietas pēc principa – patīk vai nepatīk. Jāņem vērā, ka tas ir liels uzņēmums, ar lielu darbinieku un investīciju skaitu. Šo lēmumu nedrīkst pieņemt impulsīvi, "patīk/nepatīk" līmenī. Mēs neviens tviterī vai kur citur nedrīkstam būt lēmumu pieņēmēji, šeit pašam uzņēmumam jāpieņem stratēģisks lēmums."

Vienlaikus eksperts atzīst, ka, viņaprāt, kļūdas dizaina izstrādē tika pieļautas.

Komentāri (1)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp