Vērtējums rāda, ka visaktīvāk balsoja klienti vecuma grupās no 30 līdz 39 gadiem, otrie aktīvākie ir 40-49 gadus veci. Kas arī šķiet likumsakarīgi - šīs grupas ir ekonomiski visaktīvākās un arī atbildīgas par savu ģimeni. Sievietes pārliecinoši biežāk bija gatavas sniegt savu vērtējumu un komplimentus. 86% vērtētāju sadarbība ar pakalpojumu sniedzējiem lika justies labāk. No tiem, kuriem, saņemot pakalpojumu, jau bija slikts noskaņojums vai grūta diena, 66,3% aizgāja labākā noskaņojumā nekā atnāca. Visu cieņu! Tas parāda, ka labs pakalpojums nav tikai bizness, bet arī liels psiholoģisks ieguldījums mūsu sabiedrības labsajūtā.
Visu aprīli iedzīvotāji varēja izteikt novērtējumu tiem pakalpojumu sniedzējiem, kuru darbs ietekmē un uzlabo viņu ikdienas dzīvi. Lai to paveiktu pakalpojumu un tirdzniecības vietās bija jāskenē dalībnieka “Komplimentu mēneša” QR kods un jāsniedz vērtējums. Pakalpojumu novērtēšana balstījās uz kritērijiem, kurus priekšizpētē* par svarīgākajiem ir atzinuši Latvijas iedzīvotāji - pakalpojuma sniedzēja zināšanas par pakalpojumu, komunikācijas kvalitāte ar klientu, spēja risināt problēmsituācijas, attieksme pret klientu un prasme būt neuzbāzīgam, bet vienlaikus laipnam un uzmanīgam.
Gatavi uzklausīt savu vērtējumu šogad bija dažādu nozaru pakalpojumu sniedzēji Latvijā: kosmētikas ražotāji Madara Cosmetics, The Body Shop un Stenders; ēdināšanas nozares pārstāvji Pica Lulū, LIDO, Ezītis Miglā, Es mīlu kafiju, Baltic Restaurants kafejnīcas Daily, NoonBox, Restart un Chat; medicīnas centri ARS, Latvijas Amerikas acu centrs un CORE Terapija; tirdzniecības vietas RIMI, veikali Vietējais top!, Rīgas Centrāltirgus un Domina Shopping; kinoteātris Apollo Kino un Splendid Palace. Tāpat “Komplimentu mēnesī” piedalās Tele2, apdrošināšanas sabiedrība BALTA,