/nginx/o/2024/07/09/16211256t1h1561.jpg)
Pasūtījums – tikai dažu klikšķu attālumā
Mūsdienās e-komercija kļuvusi par pašsaprotamu un neatņemamu atbalstu birojā. Tāpēc veikalu tīkls Rimi, sekojot arvien augošajam biznesa sektora pieprasījumam, ir attīstījis e-veikala funkcionalitāti un pilnveidojis piedāvājumu biznesa klientiem. Ņemot vērā augošo pieprasījumu pēc e-veikala pakalpojumiem reģionos un paplašinātā piedāvājuma juridiskām personām, ir paplašināts arī Rimi e-veikala piegādes tīkls, sniedzot pircējiem vēl vairāk ērtību ikdienas pirkumos.
Tikai dažu klikšķu attālumā ir virkne priekšrocību, kuras bauda e-veikala un lojalitātes karšu lietotāji:
- norēķini ar pēcapmaksu summas limita ietvaros (ik pēc divām nedēļām saņemot rēķinu par iegādātajām precēm un plānojot savus tēriņus). Pieteikuma izskatīšana notiek 2–5 darbadienu laikā;
- iespēja piedalīties akcijās, izmantot lojalitātes karšu piedāvājumu e-veikalā;
- piegādes abonements, kas 60 dienas nodrošina bezmaksas piegādi;
- vairāki lietotāji vai filiāles vienā uzņēmumā var lietot limitu vienlaikus;
- lielo pasūtījumu iespējas – dod iespēju biznesa klientiem pasūtīt lielāku preču daudzumu;
- Horeca tilpumi – uzņēmuma īpašniekiem un restorāniem ir iespēja taupīt savu laiku un saņemt paplašināto Horeca sortimentu ar piegādi līdz biroja durvīm;
- Dāvanu kartes – vienmēr noderīga dāvana darbiniekiem un sadarbības partneriem (pieteikums, rakstot uz b2b@rimibaltic.com);
- groza abonements, kas ļauj noteiktā nedēļas dienā saņemt iecienītākos produktus bez nepieciešamības tos katru reizi atlasīt un pievienot pirkumu grozam;
- jaunas piegādes teritorijas – svaigi augļi un dārzeņi, gaļa un svaigās zivis dažu klikšķu attālumā ar piegādi divas reizes nedēļā arī Pāvilostā, Iecavā un Bauskā;
- eksprespiegāde – ja piegādes teritorijā (Rīga, Pierīga, Liepāja) tas ir iespējams, eksprespiegāde sākot no 3,99 EUR tiek nodrošināta 90 minūšu laikā, bet preces saņemšana Rimi Drive – 29 minūšu laikā. Vairāk elastības laika plānošanā, jo preces var saņemt pa ceļam uz biroju un nav jāpielāgojas kurjeram;
- pasūtījuma saņemšana arī mazajos veikalos, kuros, piemēram, nav hipermārketa formāta veikalu ar Drive iespēju;
- dāvanas – tāpat kā ikvienu pircēju, Rimi e-veikals iepriecina arī savus biznesa klientus, pievienojot pasūtījumiem nelielas dāvanas!
Atbalsts veselīgam dzīvesveidam un labām attiecībām
“Uzņēmumi, kas pie mums iepērkas, ir ļoti dažādi, taču tiem ir kas kopīgs: tie visi domā par savu darbinieku labsajūtu, gan ņemot vērā dažādas uztura vajadzības un veicinot veselīga dzīvesveida paradumus, gan atvieglojot biroja dzīves organizēšanas ikdienu. Ļoti iecienīti ir produkti bez laktozes, piemēram, sevišķi augstā temperatūrā pasterizēts jeb UHT piens, tradicionālā piena vegāniskās alternatīvas, it īpaši dzērieni ar mandeļu garšu, kā arī veselīgas uzkodas, piemēram, banāni vai sezonas augļi. Tuvojoties Līgo svinībām, mūsu biznesa klienti biežāk iegādājas gaļu un visu nepieciešamo grilēšanai. Tā kā preces komplektējam veikalos un ikdienā šādā apjomā tās veikalu plauktos nepiedāvājam, tas var izrādīties neliels izaicinājums, tomēr vienmēr atrodam risinājumu un uzklausām katra klienta vajadzības”, skaidro Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.
Vienlaikus jāņem vērā, ka jau reģistrētu fiziskās personas e-pastu nevar izmantot kā juridiskas personas e-pastu. Kā arī juridiskajām personām nav pieejama MansRimi nauda. Jautājumu gadījumā aicinām rakstīt uz e-pasta adresi: b2b@rimibaltic.com.
Ieskatieties Rimi e-veikala piedāvājumā un kļūstiet par B2B klientu šeit.