Viņš piebilda, ka abas valstis, neraugoties uz saspringto budžeta situāciju, ir meklējušas projektam papildu līdzekļus un ļoti cieši sadarbojas.
Mihals piebilda, ka Igaunijai nav ne mazāko bažu par to, ka Latvijas premjerministre personīgi atbalsta savienojuma izveidi.
Siliņa piebilda, ka abām valstīm ir svarīgi izveidot savienojumu starp Skandināviju ar Rietumeiropu, kā arī savienot trīs Baltijas valstis. Viņa norādīja, ka Baltijas valstis ir vienojušās, ka organizatoriski koordinēsies vairāk gan premjeru biroju līmenī, gan transporta, gan ārlietu ministru līmenī.
Latvijas valdības vadītāja norādīja, ka Latvija ātrāk par 2030.gadu "Rail Baltica" noteikti nevarēs izbūvēt. "Mums nav šobrīd tādas vēsmas no mūsu būvniekiem, bet mums ir svarīgi, ka ieviešam skaidrību "Rail Baltica" kopējā pārvaldības modelī, protams, maksimāli arī ekonomējot," sacīja Siliņa.
Latvijas premjerministre norādīja, ka ES nav atteikusies finansēt "Rail Baltica" vienoto līniju, bet gan tieši otrādi - vienmēr bijusi ļoti atbalstoša. "Mums ir arī jāparāda progress praktiskajās darbībās. Līgumi ir noslēgti, Ministru kabinets ir apstiprinājis ietvarlīgumu par būvniecību tieši par šo līniju, projektēšana notiek, līdz ar to tur, manuprāt, nekādu bažu nav," sacīja Siliņa.
Igaunijas premjerministrs piekrita, ka no ES līdzekļiem ir jāatrod papildlīdzekļi "Rail Baltica", jo ES tas ir ļoti kritiski svarīgs infrastruktūras objekts gan savienojamības, gan drošības ziņā.
Jau ziņots, ka atbilstoši Baltijas valstu augstāko revīzijas iestāžu īstenotajam "Rail Baltica" projekta situācijas izpētes ziņojumam patlaban nav skaidrības par "Rail Baltica" dzelzceļa līnijas ekspluatācijas un pārvaldīšanas modeli.