/nginx/o/2018/10/30/11536119t1h9e89.jpg)
"Food Union" ielu mākslas sienas izveidē ap saldējuma zīmola "Pols" ražotni divu gadu laikā investēs līdz 50 000 eiro, informē uzņēmumā.
Uzņēmumā skaidro, ka ielu mākslas sienu plānots izveidot par godu "Pols" 55 gadu jubilejai 2026.gadā un to veidos sadarbībā ar ielu mākslinieku komandu ielu mākslinieka Daiņa Rudens vadībā. Ielu mākslai paredzētā siena ir 300 metrus gara dzelzbetona sēta, kas apjož "Food Union" saldējuma ražotni, un šogad mākslinieku komanda plāno apgleznot pusi no tās.
"Food Union" skaidro, ka mākslas projekts noritēs trīs posmos. Līdz šā gada 30.aprīlim mākslinieki izstrādās sētas gleznojumu skices, no 1.maija līdz 8.maijam noritēs skiču balsojums starp "Pols" sociālo tīklu sekotājiem un "Food Union" darbiniekiem, izvēloties līdz pieciem lielformāta darbiem, kurus publiski izziņos līdz 12.maijam, kā arī no 12.maija līdz 14.jūnijam mākslinieki veiks skiču gleznojumus dabā, kurus noslēgs ar sētas atklāšanas pasākumu.
Jau ziņots, ka "Food Union" koncerna apgrozījums 2023.gadā palielinājies par 12% un bija 150,2 miljoni eiro, bet koncerna zaudējumi samazinājās 4,2 reizes līdz vienam miljonam eiro. Savukārt "Food Union" vadītājs Latvijā un Eiropā, kā arī valdes priekšsēdētājs Artūrs Čirjevskis aģentūrai LETA iepriekš pastāstīja, ka koncerna apgrozījums 2024.gadā saglabājies aptuveni 2023.gada līmenī.
"Food Union" grupu Latvijā veido "Rīgas piena kombināts", "Valmieras piens" un Igaunijas saldējumu ražotājs "Premia" No 2024.gada janvāra par "Food Union Europe" un "Food Union" Latvijā lielāko īpašnieku kļuvis "PAG Private Equity".