«Motorola» izplatīs šķidro kristālu ekrānus

LETA/REUTERS
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Epinion

ASV mobilo sakaru gigants «Motorola» parakstījis līgumu ar Honkongas firmu par šķidro kristālu (LCD) televizoru un datoru ekrānu ražošanu, tādējādi kļūstot par vēl vienu dalībnieku šajā strauji augošajā IT industrijas nozarē.

«Motorola» preses sekretāre informēja, ka kompānijas partneris, Honkongā reģistrētā kompānija «Proview International Holdings», kas ir viens no pieciem pasaules lielākajiem displeju ražotājiem, ražos produktus, kurus vispirms pārdos Ķīnā, bet vēlāk realizēs visos pasaules tirgos. Pasaulē otrs lielākais mobilo telefonu ražotājs «Motorola» plāno ražot televizorus, datoru ekrānus un DVD pleijerus, kuri pasaules veikalu plauktos nonāks līdz šā gada beigām, teikts kompānijas paziņojumā.

«Pievēršanās augsto tehnoloģiju displeju ražošanai izriet no mūsu kompānijas līdzšinējās darbības digitālo ierīču jomā,\" sacīja «Motorola» platjoslas komunikāciju nodaļas prezidents Dans Molounijs. Produkti tiks pārdoti ar «Motorola» preču zīmi, teikts paziņojumā.

Lai gan plakanekrāna televizori ir daudz dārgāki, salīdzinot ar parastajiem tālrāžiem, analītiķi prognozē, ka līdz 2007. gadam pieprasījums pēc šādiem televizoriem pasaulē pieaugs līdz 31,9 miljoniem televizoru. 2002. gadā tika realizēti 1,7 miljoni plakanekrāna televizoru. Mazumtirdzniecībā šādi televizori maksā vairākus tūkstošus ASV dolāru.

2002. gadā pasaules šķidro kristālu displeju televizoru tirgū līderpozīcijas ar 51,5 procentu daļu ieņēma «Sharp», tam sekoja «Samsung» ar 17,4 procentu daļu un «Sony» ar 8,1 procenta daļu.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu