Raksta foto
Foto: BBC

Jums ir jautājumi par «Latvijas Mobila telefona» (LMT)pakalpojumiem un mobilajām tehnoloģijām? LMT Informatīvā dienesta darbinieki piedāvā atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Droši vien lielākā daļa LMT klientu zina, ka visus neskaidros jautājumus par LMT pakalpojumiem un mobilajām tehnoloģijām var noskaidrot, sūtot e-pastu uz adresi [s:3163] vai zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 8000076. Taču iespējams, ka kāds jautājums jums vienkārši nav ienācis prātā — tāpēc piedāvājam iepazīties ar atbildēm uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, kurus apkopojuši LMT Informatīvā dienesta darbinieki.

Kādus numurus nosaka numura noteicējs?

Iespējams noteikt visus LMT, «Amigo», «Lattelekom» un «Tele2» abonentu numurus.

Vai var saņemt informāciju par rēķina stāvokli īsziņas veidā uz savu tālruni?

Lai noskaidrotu informāciju par esošā rēķina stāvokli, abonentam jānosūta īsziņa «i» uz pakalpojumu kodu 9319999.

Kā var saņemt sarunu saraksta izdruku?

Ja vēlas regulāri saņemt sarunu saraksta izdruku kopā ar rēķinu, LMT Abonentu apkalpošanas centrā personīgi jāiesniedz rakstveida iesniegums vai jānosūta tas pa pastu vai faksu (7773577, 7773477, 7773707).

Ja sarunu saraksta izdruka vajadzīga izņēmuma kārtā par kādu konkrētu laika periodu, tālruņa numura īpašnieks to var saņemt jebkurā Abonentu apkalpošanas centrā personīgi, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu.

Kā var saņemt sarunu saraksta izdruku par kādu iepriekšējo mēnesi? Vai par to jāmaksā?

Arhīva uzziņa (par rēķinu, kas vecāks par sešiem mēnešiem) maksā Ls 2,36. Tālruņa numura īpašnieks arhīva uzziņu var saņemt jebkurā LMT Abonentu apkalpošanas centrā personīgi, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu.

Kā var atteikties no sarunu saraksta izdrukas?

Ja nevēlas turpmāk saņemt sarunu saraksta izdruku, Abonentu apkalpošanas centrā personīgi jāiesniedz rakstveida iesniegums vai jānosūta tas pa pastu vai faksu (7773577, 7773477, 7773707).

Dažkārt sarunu saraksta izdrukā parādās numurs +371 9202020. Kas tas par numuru?

Tas ir īsziņu pakalpojuma centra numurs. Ja sūtāt īsziņas, šis numurs parādās sarunu izdrukā.

Ja abonents ir «LMT Atlaižu programmas» dalībnieks, viņš var saņemt atlaides sarunām. Vai visām?

Jāuzsver, ka «Atlaižu programmas» atlaides sarunām tiek piemērotas tikai sarunām LMT tīklā — sarunām, kas notikušas ar LMT, «OKartes» un «Amigo» tālruņa numuru īpašniekiem.

Kāds praktisks labums no «Šūnas info» ir mobilā tālruņa lietotājiem?

Ar šā pakalpojuma starpniecību bāzes stacijas avārijas gadījumā abonents var informēt LMT par konkrētu šūnu, kura nestrādā. Tas dod iespēju LMT ātrāk novērst radušās tehniskās problēmas.

Kāds alternatīvs risinājums tiek piedāvāts, lai katru mēnesi nebūtu jādomā par rēķina apmaksu?

LMT pastāvīgā pieslēguma abonentiem tiek piedāvāta iespēja ikmēneša rēķina apmaksu atstāt savas bankas ziņā. LMT izsūta bankai rēķina informāciju, un banka automātiski veic maksājumu no abonenta konta. Turpmāk rēķinus abonents saņem tikai informatīvā nolūkā.

Automātiskos maksājumus no abonentu kontiem piedāvā Baltijas Tranzītu banka, Hansabanka, Latvijas Krājbanka, Latvijas Unibanka, «NORD/LB Latvija», Pareksa banka un Rietumu banka. Automātisko maksājumu līgumus var noslēgt norādīto banku filiālēs vai LMT Abonentu apkalpošanas centros. Latvijas Krājbankas klienti — tikai bankas filiālēs.

Komentāri