Šā gada 6.–8. decembrī Rīgā norisināsies 2. ikgadējā Baltijas Brendinga konference, kas kļuvusi par atzītu un populāru pasākumu Baltijas valstu mārketinga profesionāļu vidū.

Baltijas Brendinga konference ir tikšanās un pieredzes apmaiņas vieta uzņēmumu vadītājiem, brendinga, sabiedrisko attiecību, mārketinga un komunikāciju sektora profesionāļiem un speciālistiem. Pasākumā pulcēsies ap 150–200 dalībnieku no Baltijas valstīm, Eiropas un Krievijas.

Šā gada konference būs veltīta jaunākajiem virzieniem, idejām, sasniegumiem un iespējām mārketingā un brendingā. Lai dalītos pieredzē ar Baltijas mārketinga sektora pārstāvjiem un sniegtu ieskatu mārketinga un brendinga attīstības tendencēs starptautiskā mērogā, uz konferenci ieradīsies tādi pasaulē atzīti mārketinga speciālisti no Eiropas un Krievijas kā

  • Pauls Henlijs (Paul R Hanley), «Guerrilla Marketing International» prezidents Eiropā;
  • Vinsents O’Baraiens (Vincent O`Brien), «OBICO» direktors (Lielbritānija);
  • Oļegs Černozubs, «V-Ratio» vadošais partneris (Krievija);
  • Sergejs Cvetkovs, «Brand Lab» pētniecības projektu vadītājs (Krievija); 
  • Renē Fišers (René Fischer), «Bates/Red Cell» radošais direktors (Latvija); 
  • Vladimirs Ļaporovs, reklāmas un sabiedrisko attiecību konsultants (Krievija); 
  • Džeina Vagnere (Jane Wagner), «Saatchi & Saatchi» ģenerāldirektore (Krievija);
  • Jason Romeyko, «Saatchi & Saatchi» radošais direktors (Krievija).

Konferences galvenās tēmas:

  • Zīmola attīstības stratēģijas un zīmola ieviešana pārsātināta tirgus apstākļos
  • Veiksmīgs brendings. Kāpēc brendings nedarbojas? 
  • Mārketinga pētījumi 
  • Zīmola vērtība, zīmola novērtēšana un analīze 
  • Stratēģija un kreativitāte 
  • Partizāņu mārketings!!! 
  • Brendinga nākotne. Mīlestības zīmes

Konferences otrajā un trešajā dienā notiks trīs semināri:

  • Zīmola vērtība: kā nopelnīt vairāk, izlietojot mārketinga budžetu gudri 
  • Mārketinga pētījumi zīmola dzīves laikā
  • Guerrilla Marketing Masterclass

Baltijas Brendinga konferenci organizē «LBS International Conferences». Pasākuma galvenais partneris ir konkurss «Baltijas Gada brends».

«LBS International Conferences» ir vadošā kompānija Baltijas valstīs, kas nodarbojas ar starptautisku konferenču, forumu un profesionālu pasākumu organizēšanu finanšu, telekomunikāciju un informācijas tehnoloģiju, mārketinga, transporta, enerģētikas, apdrošināšanas, personāla vadības un citās nozarēs. Kompānija darbojas arī kvalifikācijas paaugstināšanas un profesionālās attīstības jeb mācību nozarē.

Nozīmīgākie no «LBS International Conferences» organizētajiem pasākumiem ir konference «Bankas un finanses Baltijā», Baltijas jūras reģiona sakaru forums, Baltijas Ekonomikas forums, Personāla vadības konference, Baltijas Brendinga konference.

Komentāri