Jaunais «2K Games» logotips

FOTO: «Take-Two»

Izdevniecība «Take-Two» ziņo par sadarbības uzsākšanu ar «Firaxis Games», kas šī gada beigās vainagosies ar ceturto «Civilazation» sērijas spēli.

«Take-Two» turpina savu ofensīvu, cenšoties neatpalikt no «Electronic Arts» aktivitātēm, un svarīgākais jaunums noteikti ir izdevniecības noslēgtā vienošanās par sadarbību ar Sida Meijera studiju «Firaxis Games». Onkulis Sids nav zaudējis asumu - to pierāda kaut vai pagājušā gada nogalē iznākusī spēle «Sid Meier's Pirates!». Jau kādu laiciņu tika baumots par ceturtās leģendārās «Civilization» sērijas spēles izstrādi. Līdz ar jaunā līguma noslēgšanu šīs baumas ir apstiprinājušās - «Civilazation IV» ir gaidāma šī gada nogalē.

Pagaidām par jauno spēli gan nekas vairāk par mārketinga ļaužu čalām - fantastiska 3D grafika un tā tālāk - nav dzirdams. Vienīgā pilnīgi konkrētā informācija ir tā, ka spēlētājiem tiks dota pilnīga brīvība modificēt spēli pēc saviem ieskatiem, izmantojot XML un «Python» skriptēšanas valodas.

Taču ar to jaunumi no «Take-Two» nometnes nebeidzas. Savā ziņā pat nozīmīgāks ir jaunums par to, ka kompānija nebūt netaisās mest plinti krūmos un ir apņēmības pilna turpināt spēkoties ar «EA» sporta spēļu lauciņā. Šim nolūkam kompānija ir pārpirkusi no saviem sadarbības partneriem «SEGA» izstrādātājus «Visual Concepts» un «Kush Games», kas izstrādā «2K» sērijas sporta simulatorus. Tiesa, sadarbība ar «SEGA» gan tiks turpināta - paredzams, ka «SEGA» šīs spēles izplatīs Āzijā, kā arī portēs uz saviem spēļu automātiem.

Pie tam «2K» zīmols «Take-Two» paspārnē uzsāks jaunu dzīvi - kompānija ziņo, ka zem nosaukuma «2K Games» turpmāk iznāks liela daļa «Take-Two» izdoto spēļu. Turpmāk ar «2K Games» zīmogu iznāks visas spēles, kas tiks izstrādātas kopānijas studijās «Visual Concepts», «Kush Games», «Indie Built», «Venom Games», PopTop Software» un «Frog City Software», kā arī «Take-Two» no malas iepirktās spēles. Pie tam produktu līnijā ietilps spēles visām iespējamajām platformām un visos iespējamajos žanros. Kāda no tā jēga - grūti pateikt, bet gan, ka kompānijas mārketinga prāti zina, ko dara.