Sapņainā savedēja — Sindija Vilde

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFI

Jaunajā LNT iepazīšanas spēlē «Mīl — nemīl» vadītāju lomās redzam aktieri Ivaru Auziņu un TV5 raidījuma «Show Room» bijušo vadītāju Sindiju Vildi. Arī viņa pati labprāt piedalītos šādā TV provokācijā, jo tic mīlestībai no pirmā acu skata un savus nozīmīgākos nākotnes plānus saista ar ģimeni un bērniem, ne ar karjeru.

Satiekot Sindiju, kurai uz sejas ir neuzkrītošs grims, pati ģērbusies ļoti sievišķīgā, piegulošā džemperītī, pārliecinos, ka viņai piemīt tik dabisks skaistums, ka pat ikdienā meitene izskatās, kā no žurnāla vāka izkāpusi. Tāpēc pavisam loģiski šķiet, ka Sindija savulaik skaistumkonkursā «Mis Rīga» ieguva augstāko novērtējumu un titulu, tāpat pašsaprotams varētu šķist fakts, ka Sindija ir strādājusi par modeli ne tikai Latvijā, bet arī ārzemēs (modeļu aģentūrā «Best Women» un «Next» Parīzē).

Pavisam nesen viņu varējām redzēt TV5 raidījumā «Show Room». Sindijas ārējās dotības un talantu nepiespiesti izturēties kameras priekšā novērtēja šā raidījuma producents Aleksandrs Bibergals, kas «Rīgas Viļņiem» uzsvēra — ieraugot Sindiju, viņam uzreiz bijis skaidrs, ka tieši viņa vadīs šo pārraidi.

Acīmredzot šīs dotības ievēroja arī LNT iepazīšanās spēles «Mīl — nemīl» veidotāji, kas Sindijai un aktierim Ivaram Auziņam piedāvāja to vadīt.

Sievišķīgā biznesmene

Taču Sindijas pamatdarbs nebūt nav saistīts ar televīziju, bet gan citu — biznesa sfēru. Vairākus gadus viņa bija uzņēmuma «Double Coffee» mārketinga direktore. Pašlaik Sindija no šā darba ir aizgājusi, kā pati saka, tālejošāku mērķu vārdā, jo viņai ir svarīgi atvērt pašai savu kafejnīcu.

Lai gan Sindija savos 24 gados biznesa sfērā sevi spējusi pieteikt kā nopietnu profesionāli, arī viņa uz savas ādas ir izjutusi sabiedrībā valdošo stereotipu, ka skaistām sievietēm pietiek ar izskatu un ka viņas nevar būt īpaši gudras. «Lai gan ir teiciens «Skaistums glābs pasauli», patiesajā dzīvē izskatīgām sievietēm sevi ir grūti pierādīt. Piemēram, kārtojot biznesa lietas, bieži vien esmu pārliecinājusies, ka vīrieši raugās citā virzienā. Taču šajā ziņā vienmēr esmu bijusi ļoti tieša — ja man piedāvā aiziet iedzert kafiju vai satikties pēc darba, es skaidri un gaiši pasaku, ka esmu nākusi kārtot darījumus un ka nekādas koķetēšanas te nebūs!» — tā Sindija.

Lai gan bijušais amats — mārketinga direktore — skan visai svarīgi, Sindija uzsver, ka uz viņu noteikti nevar attiecināt terminu «karjeriste». Jo dziļi sirdī Sindija jūt, ka kādreiz viņai pirmajā vietā noteikti būs ģimene un bērni, ne darbs.

Puišus skata pēc kurpēm

Iespēja darboties televīzijas raidījumos kā «Show Room», tā arī «Mīl — nemīl» Sindijai nākusi nejauši. «Bet, ja reiz man piedāvā vadīt kādu interesantu raidījumu, kāpēc atteikties? Darbs kameras priekšā savā veidā ir kļuvis par manu hobiju. Citi, lai izlādētos, iet uz vingrošanas nodarbībām, bet es — filmēties. Turklāt spēles «Mīl — nemīl» ideja ir tik aizraujoša, ka es vienkārši nevaru nejust līdzi tiem, kas spēlē piedalās,» stāsta Sindija.

Ja vien viņa nebūtu šīs spēles vadītāja, Sindija labprāt tajā piedalītos arī pati, ne velti veiksmi izmēģināt viņa ieteikusi savām draudzenēm un māsai. Sindija uzsver: viņa tic mīlestībai no pirmā acu skata, tāpēc nešaubās, ka savu īsto ir iespējams satikt arī televīzijas spēlē.

Kāpēc iepazīšanās šovi ir tik populāri? «Man šķiet, ka visi cilvēki tiecas pretim mīlestībai, tas ir katra mērķis. Ne velti daudzi televīziju projekti balstās uz sievišķīgām un vīrišķīgām simpātijām,» spriež Sindija. Bet kādi vīrieši patīk pašai Sindijai?

«Agrāk man ļoti svarīgs šķita puiša ārējais izskats un, lai cik tas arī neizklausītos smieklīgi, viņa apavu tīrība. Ne reizi vien iespaids par kādu zēnu sabojājās tāpēc vien, ka ieraudzīju viņa nekoptos apavus… Taču pašlaik man ir svarīgi, lai puisis būtu uzticams, lai uz viņu es varu paļauties kā emocionālā, tā finansiālā ziņā. Tikai nepārprotiet — es negribētu dzīvot vīrietim uz kakla. Taču finansiālajā ziņā man būtu svarīgi paļauties gadījumā, ja es gaidītu bērniņu. Jo pēc bērniņa piedzimšanas kādu laiku es noteikti negribētu strādāt. Pašlaik esmu sapratusi arī teiciena «Acis ir dvēseles spogulis» jēgu. Acis ir pirmais, ko ne tikai vīriešos, bet vispār cilvēkos pamanu. Pēc acīm patiesi daudz ko var pateikt,» uzsver Sindija.

Uz jautājumu, ar ko Sindija skaidro faktu, ka apkārt ir tik ļoti daudz vientuļu cilvēku, viņa atbild tā: «Man šķiet, ka daudzi īsti nemaz nezina, ko viņi grib satikt. Daudzi tiecas pēc kaut kādiem ideāliem, kuri patiesajā dzīvē nepastāv. Tāpat daudzi ir vientuļi tā vienkāršā iemesla dēļ, ka savās iepriekšējās attiecībās nav pratuši izrunāties. Arī es agrāk tā esmu rīkojusies — esmu krājusi sevī neapmierinātību un sevi mierinājusi, ka viss jau būs labi… Bet beigu beigās notiek sprādziens… Tāpēc pats svarīgākais attiecībās ir prasme runāt.»

Pirmajām izjūtām jāuzticas

«Mīl -nemīl» vadītājs Ivars Auziņš:

«Šo spēli vadīt piekritu to veidotāju dēļ. Ja projektu veido laba komanda, tā kļūst dažādām iespējām bagāta. Pats tajā gan kā dalībnieks visdrīzāk nepiedalītos, jo neesmu no tiem, kam patīk iepazīties ar televīzijas starpniecību. Taču arī es ticu mīlestībai no pirmā acu skatiena, varētu pat teikt, ka esmu to piedzīvojis. Esmu pārliecinājies, ka no pirmajām izjūtām, kas pārņem, kādu cilvēku ieraugot, nav ko baidīties un tās nevajag apslāpēt. Un kāpēc gan lai cilvēki viens otru nesatiktu ar televīzijas starpniecību?

Lai gan spēles veidošana vēl ir tikai procesā un mēs abi ar Sindiju vēl tikai mācāmies, sajūta ir ļoti cerīga. Turklāt gribu uzteikt arī savu raidījuma partneri. Sindija ir ļoti kustīgs, enerģisks un iekšēji pozitīvs cilvēks. Iespējams, ka visas savas kvalitātes Sindija raidījuma laikā nav parādījusi, taču viņai tas vēl ir priekšā. Katrā ziņā spēles veidotāji ir izdarījuši pareizo izvēli.»

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu