Ceturtdien Rīgā, Audēju ielā 15, darbu sācis modernizētais «Lattelekom» klientu centrs.

Mūsdienīga klientu centra izveide ir viens no vairākiem uzlabojumiem, ko uzņēmums «Lattelekom» pēdējā laikā veicis klientu apkalpošanas jomā.

No janvāra «Lattelekom» klientiem tiek piedāvāta bezmaksas pašapkalpošanās sistēma internetā [s:5938], kur var ātri un ērti apskatīt savu tālruņa sarunu pārskatus un sekot līdzi topošajam rēķinam. Arī «Lattelekom» klientu apkalpošanas dienesta 8008040 darbībā ir ieviesta interaktīva sistēma, kas klientam ļauj pašam izvēlēties nepieciešamo konsultāciju veidu un ātrāk saņemt informāciju.

««Lattelekom» rūp, lai klienti varētu ērti un operatīvi saņemt nepieciešamo informāciju, tādēļ uzņēmums turpina ieviest mūsdienīgus klientu apkalpošanas veidus. Latvijā «Lattelekom» ir pirmais elektronisko sakaru operators, kas piedāvā klientu pašapkalpošanās sistēmu internetā, un klienti tās sniegtās iespējas jau ir atzinīgi novērtējuši. Pašapkalpošanās sistēma internetā, konsultācijas Klientu centrā, klientu apkalpošanas dienesta bezmaksas tālruņa numurs 800 80 40 ir tikai daži soļi uzņēmuma dinamiskā attīstībā, lai sasniegtu mērķi kļūt par paraugu klientu apkalpošanas jomā,» sacīja «Lattelekom» klientu apkalpošanas daļas direktors Guntars Jansons.

Klientu centrā jebkurš iedzīvotājs vai mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvis varēs saņemt konsultācijas par «Lattelekom» jaunākajiem piedāvājumiem, uzņēmuma rīkotajām akcijām un atlaidēm, izvēlēties piemērotāko pakalpojumu vai tālruņa aparātu un salīdzināt dažādu interneta pieslēgumu iespējas. Klientu centra darbinieki palīdzēs atrisināt jebkuru ar «Lattelekom» sniegtajiem pakalpojumiem saistītu jautājumu un piedāvās pakalpojumus izmēģināt arī darbībā. Klientu centrā varēs izmantot arī pašapkalpošanās sistēmu internetā «lattelekom.net».

Komentāri (1)