Šodienas redaktors:
Marina Latiševa
Iesūti ziņu!

«Sony» atliek spēļu konsoles «PlayStation 3» laišanu tirgū

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Japānas elektronikas kompānija «Sony» savu jauno spēļu konsoli «PlayStation 3» laidīs tirgū šā gada novembrī un tas ir sešus mēnešus vēlāk, nekā sākotnēji tika plānots, teikts trešdien izplatītajā kompānijas paziņojumā.

Lēmumu par «PlayStation 3» tirgū laišanas atlikšanu kompānijas pārstāvji skaidroja ar to, ka radušās tehniskas dabas problēmas ar spēļu konsolēs uzstādāmā «Blu-ray» standarta DVD atskaņotāju. «Sony» pārstāvji atklāja, ka kompānija šobrīd cenšas panākt galīgās vienošanās ar citām sadzīves elektronikas un filmu kompānijām par «Blu-ray» standarta kopiju aizsardzības tehnoloģiju izstrādi.

Tiek plānots, ka spēļu konsole «PlayStation 3» vienlaikus tiks laista Japānas, ASV un Eiropas tirgos.

«Sony PlayStation 3» konsoles lietotāji varēs ne tikai spēlēt spēles, bet arī skatīties filmas.

Savukārt analītiķi pauž bažas, ka «Sony» jaunas spēļu konsoles novēlotā nonākšana tirgū varētu vājināt «Sony» pozīcijas videospēļu tirgū un «Sony» tirgus daļa varētu samazināties par labu kompānijas konkurentam «Microsoft» un tā izstrādātajai spēļu konsolei «Xbox 360», kas ASV tirgū tika laista jau pagājušā gada novembrī.

«Sony» pārstāvji prognozēja, ka līdz nākošā biznesa gada beigām 2007.gada 31.martā, kompānija kopumā varētu saražot sešus miljonus spēļu konsoļu «PlayStation 3».

Vadošās videospēļu kompānijas jaunu produktu izstrādē investē arvien vairāk naudas, jo patērētāju prasības pieaug ļoti strauji. Kompāniju «Sony», «Microsoft» un «Nintendo» jaunākās spēļu konsoles būs aprīkotas ar lielākas ietilpības cietajiem diskiem, uzlabotām grafiskās attēlošanas tehnoloģijām, kompaktdisku un digitālajiem mūzikas atskaņotājiem un interneta, kā arī dažādu citu ierīču pieslēgšanas iespējām.

Tajā pašā laikā, lai izturētu konkurenci un patērētāju spiedienu, kompānijas ir spiestas samazināt savu produktu cenas.

Kā jau ziņots Japānas elektronikas un izklaides industrijas kompānija «Sony» biznesa gada trešajā ceturksnī, kas beidzās 31.decembrī, strādāja ar 226 miljardu jenu (1,12 miljardu latu) pirmsnodokļu peļņu, un tas ir par 51% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā gadu iepriekš.

Peļņas pieaugumu galvenokārt veicināja kompānijas ražotās portatīvās spēļu konsoles «Sony PlayStation Portable» veiksmīgie pārdošanas rezultāti, kas atsvēra «Sony» filmu struktūrvienības zaudējumus. Kompānijas peļņas pieaugumu veicināja arī šķidro kristālu ekrānu (LCD) televizoru veiksmīgie pārdošanas rezultāti.

Trešā ceturkšņa veiksmīgie rezultāti ir likuši kompānijai «Sony» pārskatīt iepriekš izteiktās prognozes, saskaņā ar kurām kompānija šajā biznesa gadā pirmo reizi 11 gadu laikā varētu strādāt ar zaudējumiem.

Savukārt «Sony» apgrozījums attiecīgajā laika periodā palielinājās par 10,2% līdz 2,37 triljoniem jenu (11,75 miljardiem latu).

Pagājušā gada septembrī kompānija «Sony» arī uzsāka vērienīgu restrukturizācijas programmu, kuras mērķis bija uzlabot «Sony» elektronikas struktūrvienības darbības rezultātus.

Restrukturizācijas programmas gaitā «Sony» plāno arī likvidēt 10 000 darba vietu un slēgt 11 rūpnīcas.

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu