Dima Bilans nopelna vairāk nekā Pugačova un Kirkorovs

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: no arhīva

Krievijas populārie skatuves mākslinieki nu salikti pa vietām. Pagājušā gada dziedātāju ienākumu reitingā Dima Bilans apsteidzis Krievijas estrādes primadonnu Allu Pugačovu. Savukārt Valerijs Ļeontjevs zaudējis savas pozīcijas ne tikai grupai «Zveri», bet arī «Bratja Grim».

Šarapova, Pugačova, Bilans…

Šo sarakstu sagatavojis autoritatīvais žurnāls «Forbes». Oriģinālajā variantā piecdesmit visveiksmīgāko šovbiznesa zvaigžņu sarakstā figurē dziedātāji, aktieri, sportisti, rakstnieki, humoristi un arī klauni.

Bez honorāru (personīgajām) izmaksām vienam vai otram māksliniekam tika ņemti vērā arī subjektīvie faktori: tādi kā preses uzmanība un pieprasījumu daudzums pēc noteiktas meklēšanas sistēmas. Tā rezultātā pirmo vietu ieguva seksapīlā tenisiste Marija Šarapova, otrā vieta tika neapšaubāmajai zvaigznei Allai Pugačovai, bet trešais palika šobrīd aktuālais un daudzu meiteņu elks Dima Bilans.

Augšgalā «t.A.T.u.» un Valerija

Taču, ja atmet nost visus papildu faktorus un no saraksta izslēdz visus, izņemot popizpildītājus, tad parādās cits «Forbes» saraksts, kas piemērots tikai estrādes māksliniekiem. Tas darīts tāpēc, lai mākslinieki, kuri lielāko uzmanību sev pievērš ar publikācijām laikrakstos, novērtētu savu reālo pieprasījumu.

Tātad no 2005. gada 1. jūlija līdz 2006. gada 30. jūnijam vieskoncertos visvairāk nopelnījuši:

1.—2. Grupa «t.A.T.u.» (3,3 miljoni ASV dolāru).

1.—2. Valerija (3,3 miljoni).

3.—4. Dima Bilans (3,1 miljons).

3.—4. Grupa «Zveri» (3,1 miljons).

5. Filips Kirkorovs (2,9 miljoni).

6. Alla Pugačova (2,7 miljoni).

7. Valerijs Meladze (2,6 miljoni).

8. Grupa «Diskoteka Avarija» (2,5 miljoni).

9. Grupa «Mumij Troļļ» (2,4 miljoni»).

10. Nikolajs Baskovs (2 miljoni).

11. «Gljukoza» (1,8 miljoni).

12. Grupa «Ļeņingrad» (1,7 miljoni).

13. Grupa «Uma2rman» (1,5 miljoni).

14.—16. Grupa «Bratja Grim» (1,3 miljoni).

14.—16. Zemfira (1,3 miljoni).

14.—16. Oļegs Gazmanovs (1,3 miljoni).

17. Kristina Orbakaite (1,2 miljoni).

18. Valerijs Ļeontjevs (1,1 miljoni).

Pilnīgi loģiski ir tas, ka reitinga augstākās vietas ieņēmuši labi pārdomāti producentu projekti.

Līderu producenti

Pirmo un otro vietu dalīja meitenes no skandalozās grupas «t.A.T.u.» un dziedātāja Valerija. Ļenas Katinas un Juļas Volkovas producents šobrīd ir Boriss Renskis. Pēc tam, kad no projekta aizgāja ģeniālais kreativitātes speciālists Ivans Šapovalovs, Renskis, neraugoties uz to, ka interese pret duetu «t.A.T.u.» Krievijā samazinājusies, tomēr ieguldīja naudu jaunajā albumā «Ļuģi–invaļidi» un pacēla korporatīvās uzstāšanās cenu līdz 60 000 dolāru.

Valerija, pēc sava vīra un producenta Josifa Prigožina sacītā, gadā sniedz vairāk nekā 200 koncertu. Prigožins ir asprātīgs, viltīgs un mērķtiecīgs cilvēks, kurš savu izdevību nekad nepalaidīs garām, un Valērijs imidžu noformulēs ar jebkuriem līdzekļiem. Vieskoncertos viņš dodas kopā ar dzīvesbiedri, un veiksme ir acīmredzama.

Bilana iespaidīgie aizbildņi

Trešo un ceturto vietu ar aptuveni vienādiem ienākumiem dala Dima Bilans un grupa «Zveri». Dima šobrīd «peld» tā, it kā viņš būtu Krievijas labākais popa mākslinieks. Tas ir gan viņa paša nopelns (talants un darba mīlestība), kā arī producentu devums: pērn no dzīves aizgājušais Jurijs Aizenšpiss no Bilana uztaisīja zvaigzni, bet tagad dziedātājam ir vēl iespaidīgāks aizbildnis. Maskavas mēra sievasbrālis Viktors Baturins finansē projektu «Dima Bilan», savukārt Baturina sieva Jana Rudovska vada projektu operatīvā režīmā. Augstos komerciālos ienākumus veicināja tas, ka «Eirovīzijas» konkursā dziedātājs ieņēma otro vietu, un jau tā dārgie koncerti kļuva vēl dārgāki.

Grupa «Zveri» arī nav parādījusies nejauši. Puisis no provinces Roma Biliks ir producenta Aleksandra Voitinska audzēknis. Voitinskis piedalījies dueta «t.A.T.u.» radīšanā un gatavojis «McDonald"s», «Twix» un daudzu citu pazīstamu brendu reklāmas ierakstus.

Grupas stratēģija ir smalki izplānota: radio vajadzībām «Zveri» gatavo dziesmu vieglos aranžējumus, koncertos spēlē īstu ģitāras mūziku, lieliski saprotas ar presi un «peld» kā braši pašpuikas.

Pārējie, tostarp Pugačova ar savu bijušo vīru Kirkorovu, ienākumu ziņā atpaliek no iepriekšminētajiem. Izrādās, ka pat Krievijā šovbizness kaut nedaudz ir bizness.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu