Jaunais «Fiat Bravo» tika apbalvots ar prestižo piecu zvaigžņu «Euro NCAP» vērtējumu, ievietojot to augšgalā savā kategorijā drošības ziņā ar kopējo punktu skaitu 33. Tas ir nozīmīgs slavinājums, kas kopā ar līdzīgiem vērtējumiem, kuri piešķirti «Grande Punto» un «Fiat Croma», ir uzticēšanās apliecinājums «Fiat Automobiles SpA» visos aspektos vadītāju un pasažieru aizsardzībā.
«Fiat Bravo» gadījumā šis apliecinājums devis ievērojamus rezultātus. Lai to sasniegtu, dizaineri apsvēruši katru iespējamā negadījuma veidu atsevišķi: priekšēju un sānu sadursmi, apgāšanos, aizmugurējo sadursmi un aizdegšanos. Starp faktoriem, kas tika ņemti vērā, ir dažādi ātrumi, kuros negadījumi notikuši, šķēršļi un pasažieru aizsardzība, izmantojot daudzus atšķirīgus fiziskos atribūtus. Kopumā aprēķiniem tika veltītas piecpadsmit tūkstoši stundu kopā ar sešiem avārijas testiem, simt piecdesmit simulācijām ar «HyGe» sliedi un simt testi sastāvdaļām un apakšsistēmām. Šie skaitļi ir pierādījums uzņēmuma lēmumam padarīt «Fiat Bravo» par vienu no drošākajām automašīnām uz ceļa.
Ievērojamā drošība panākta, izmantojot daudzas mūsdienu sistēmas, kas pieejamas jaunajiem modeļiem (standarta aprīkojuma līmeņi ir atkarīgi no vietējā tirgus un versijām). Tie iekļauj drošības aprīkojumu ar diviem gaisa spilveniem priekšā (vadītājam ir divpakāpju spilveni), divus priekšējos sānu gaisa spilvenus, divus loga gaisa spilvenus un ceļa gaisa spilvenu vadītājam. Augšgalā no šiem visiem ir drošības jostas ar stiprinājumiem trīs vietās ar nostiepšanās un smaguma ierobežojumu, pieci galvas aizsargi un FPS aizdegšanās novēršanas sistēma. Tādi virsbūves elementi kā motora pārsegs, durvis un priekšējais panelis arī veicina pasažieru aizsardzību. Visbeidzot - arī lielam daudzumam citu sastāvdaļu ir nozīme pasažieru aizsardzībā, kā, piemēram, sēdekļiem un stūres statnim, kas ticis konstruēts, ņemot vērā to iespējamo uzvedību negadījumā.
Turklāt jaunās automašīnas saskanīgā un paredzamā vadīšana nozīmē, ka, vadot to, var izvairīties zināmā mērā no vadītāja kļūdas un tikt galā kritiskās situācijās. Papildu augstam bremžu sistēmas izpildījumam «Fiat Bravo» ir arī pēdējā elektriskā bremžu sistēma un pretbuksēšanas kontroles sistēma, lai garantētu drošu un dinamisku izpildījumu. Tās iekļauj ABS ar EBD (Electronic Brake Force Distribution) un pats svarīgākais – ESP (Electronic Stability Program) – sistēma, kas ieslēdzas kritiskos apstākļos, kad mašīnas stabilitāte ir uz riska robežas, palīdzot vadītājam saglabāt automašīnas kontroli. ESP, kas ir instalēta «Fiat Bravo», iekļauj daudz papildu funkciju, proti, ASR (Anti Slip Regulation), kas ierobežo riteņu griešanos gadījumā, kad ceļam ir slikti saķeres apstākļi; MSR (Engine Torque Regulation), kas sāk darboties straujas ātruma samazināšanas laikā, samazinot motora griezes momentu un novēršot riteņu bloķēšanos; HBA (Hydraulic Brake Assistance) – elektroniski hidrauliska sistēma, kas sāk darboties neparedzētas salūšanas gadījumā, un visbeidzot «Hill-hold» funkcija, kas atvieglo uzbraukšanu kalnā.
Tādēļ «Fiat Bravo» ir automašīna, kas projektēta un izgatavota, lai sasniegtu augstākos drošības un uzticamības standartus. Šī dvēseles miera garantija piesaista publikas augošo atzinību, ko var secināt pēc 9500 saņemtiem pasūtījumiem dienā Itālijā, pēc 620 000 apmeklējumiem neseno atvērto durvju laikā, ko bija ierosinājuši «Fiat» pilnvarotie tirdzniecības pārstāvji, un pēc 350 000 tīmekļa vietnes apmeklētājiem, kas apmeklē «Quellichebravo» blogu. Šis ir vērā ņemams panākums, kas ir labvēlīgs gaidāmajai automašīnas debijai galvenajos Eiropas tirgos – gan laišanai apgrozībā Francijā 17. martā, gan nedaudz vēlāk laišanai apgrozībā Šveicē, Nīderlandē, Vācijā un Spānijā.
Baltijas valstīs «Fiat Bravo» gaidām šā gada maijā.