Kā pareizi trenēt mīlas muskuļus

FOTO: EPA - AFI

Zinošie mediķi visām sievietēm un vīriešiem iesaka trenēt iegurņa pamatnes muskulatūru, jo tā iespējams uzlabot ne tikai veselību, bet arī seksuālo dzīvi.

Pagājušā gadsimta 40. gados amerikāņu mediķe Arnolda Kīdžela, vēloties palīdzēt sievietēm, kuras cieš urīna nesaturēšanas dēļ, izdomāja pavisam vienkāršus un nesāpīgus vingrinājumus, kā stiprināt iegurņa pamatnes muskuļus. Šie tā dēvētie mīlas muskuļi aptver vagīnas atveri un urīnpūsli, palīdzot kontrolēt šīs atveres, kā arī balstot augstāk esošos orgānus.

Noderīgi ne tikai veselībai

Tā kā mīlas muskuļu kontrakcijas novērojamas sievietēm orgasma laikā, Kīdžela atklāja, ka vingrojumi ne tikai uzlabo pacienšu veselību, bet pat palielina iespēju sasniegt orgasmu.

Savus pētījumus ārste aprakstīja vēl 1957. gadā kādā ķirurģijas, dzemdniecības un ginekoloģijas žurnālā, un kopš tā laika šie vingrinājumi tiek ieteikti sievietēm iegurņa pamatnes muskuļu stiprināšanai, kā arī lielākas seksuālas baudas gūšanai.

Šie vingrinājumi ir ļoti noderīgi — turklāt tieši tādēļ, lai uzlabotu labsajūtu mīlējoties. Kā zināms, jo biežāk un ilgāk jūs trenējat kādu muskuli, jo vairāk tas tiek apasiņots un veselāks kļūst. Arīdzan vagīna ir muskulis. Tiklīdz iegurņa pamatnes muskuļi kļūst spēcīgāki, sieviete var tos labāk kontrolēt un dzimumakta laikā vairākkārt savilkt, tādējādi sagādājot baudu arī partnerim.

Kā trenēt mīlas muskuli

Lai ķertos pie vingrinājumu pildīšanas, vispirms jānosaka, kur tad īsti atrodas iegurņa pamatnes muskuļi.

Kīdžela iesaka apsēsties uz tualetes poda un mēģināt urinēt. Tad, savelkot muskuļus, apturēt urīna plūsmu un pēc tam atkal atlaist šos muskuļus. Apturot urinēšanu, sajūtama uz iekšu velkoša kustība, tieši šajā brīdī jāsavelk iegurņa pamatnes muskuļi. Tad, noliekoties guļus, jāieliek vagīnā pirksts un jāsavelk muskuļi ap to. Mīlas muskuļa kontrakcijai vajadzētu būt jūtamai.

Mīlas muskuļi jāsaspiež ļoti spēcīgi un šādā stāvoklī jātur 10 līdz 15 sekundes. Vingrinājums jāatkārto vairākkārt. Vieni speciālisti iesaka ik dienu šos vingrinājumus atkārtot līdz 150 reizēm, citi uzskata, ka pietiek ar 30.

Patīkami un… patīkami

Starp citu, šiem vingrinājumiem ir kāda priekšrocība — tos var veikt jebkurā laikā un vietā, turklāt neviens no malas to pat nemanīs. Iegurņa pamatnes muskuļus var vingrināt, runājot pa telefonu, mazgājoties, gatavojot ēdienu.

Nodarbojoties ar muskuļu stiprināšanas vingrinājumiem pēc dzemdībām, vagīna kļūst stingrāka, un tas nozīmē, ka sekss sniedz daudz lielāku baudu abiem partneriem.

Regulāri trenējoties, panākumi neizpaliks

Kā jebkura cita treniņa, arī mīlas muskuļu vingrināšanas rezultāti vērojami pēc ilgāka laika. Tātad panākumu pamatā ir regulāri treniņi. Tomēr gadās arī tā, ka sievietes pārņem erotiskas sajūtas, jau pirmoreiz pildot šos vingrinājumus.

Lai novērtētu panākto, sievietes var ievietot divus pirkstus vagīnā un savilkt iegurņa pamatnes muskuļus. Tiklīdz muskulis kļūst spēcīgāks, arī pirksti tiek saspiesti stiprāk.

Ar laiku šie vingrinājumi var kļūt par tādu pašu ieradumu kā, piemēram, zobu tīrīšana. Kā uzsver mediķi, ir tikpat svarīgi trenēt šo muskuli kā citus, jo, mīlas muskuļiem kļūstot vājākiem, ievērojami mazinās seksā gūstamā bauda.

Uz augšu