Skip to footer
Šodienas redaktors:
Artūrs Andžs
Iesūti ziņu!

Reklāmas aģentūras «Mooz!» peļņa pērn - 317 435 lati

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Reklāmas aģentūras SIA «Mooz!» peļņa pērn pieaugusi par 16% salīdzinājumā ar 2009.gadu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA «Lursoft» dati.

«Mooz!» peļņa pērn bija 317 435 lati, bet 2008.gadā - 272 960 lati.

«Mooz!» apgrozījums pagājušajā gadā bija 1 305 939 lati, kas ir par 8,7% lielāks nekā 2008.gadā, kad «Mooz!» apgrozījums bija 1 200 602 lati.

Reklāmas aģentūras «!Mooz» īpašnieks Ēriks Stendzenieks biznesa portālam «Nozare.lv» atzina, ka aizvadītais gads uzņēmumam bijis veiksmīgs un krīzi īpaši neesot izjutuši.

«Neviens nav atlaists vai «samazināts», nevienam nav dramatiski nogriezta alga. Kad krīze sākās, es aģentūrā ikvienam uzdevu jautājumu: «Samazinām algas vai ceļam efektivitāti?». Visi izvēlējās vairāk strādāt. Tāpēc neviens vairs nav pārsteigts, bieži redzot mūsu logos gaismu arī naktīs vai brīvdienās,» atzina Stendzenieks.

Uzņēmuma īpašnieks norāda, ka aizvadītajos 5-7 gados «Mooz!» ir «attīstījis savu rokrakstu un izveidojis reputāciju».

«Klienti, kas mums zvana, visbiežāk jau zina, uz kurieni piezvanījuši, ko vēlas un kāda veida darbus no mums sagaidīt. Mums tikpat kā nav jāpiedalās konkursos, jo darba tāpat ir pāri galvai un vienīgais, kā pietrūkst, ir stundu skaits diennaktī,» sacīja Stendzenieks.

Viņš atzīst, ka tam, ka uzņēmums «salīdzinoši labi jūtas krīzes laikā», galvenie iemesli esot motivēta komanda, investīcijas izglītībā un integrētas apakšstruktūras - sava filmu un skaņu studija un sabiedrisko attiecību uzņēmums «Deep White».

«Tas piešķir elastību un kvalitāti. Mēs svētdienas vakarā mierīgi varam sēdēt pie televīzijas klipa, slīpējot montāžu, un neviens ar pulksteni nestāv blakus, atgādinot, ka studijas laiks tūlīt beigsies,» atzina Stendzenieks.

SIA «Mozz!» daļēji piederošais (35%) sabiedrisko attiecību uzņēmums SIA «Deep White» pērn strādājis ar 331 839 latu apgrozījumu, kas ir par 31,7% mazāk nekā 2008.gadā, kad uzņēmums apgrozīja 485 960 latus. SIA «Deep White» 2009.gadā strādāja ar 75 994 latu peļņu, kas ir par 60% mazāk nekā 2008.gadā, kad «Deep White» gadu noslēdza ar 192 587 latu peļņu.

Stendzenieks pastāstīja, ka sevi sākusi pierādīt arī «Mooz!» Berlīnes filiāle, kas patlaban strādā ar vairākiem Vācijas un Eiropas klientiem, tostarp apģērbu dizaineri Volfgangu Jopu. Kampaņa bijusi redzama arī Parīzes modes nedēļā.

Runājot par biznesa plāniem, Stendzenieks norādīja, ka joprojām «daudz labāk gribētu būt pazīstami ar saviem darbiem, nekā ar biroju skaitu dažādās valstīs».

«Es nedomāju, ka «lielāks» automātiski nozīmē «labāks». Šajā ziņā es vairāk jūtos kā «Lāču maize», nevis kā «Fazer». Berlīne vairāk ir eksperiments, skola un radošā laboratorija. Sava veida profesionāls kūrorts, kur aizbraukt un saķert pasaules reklāmas elpu,» sacīja Stendzenieks.

Runājot par klientu loku, viņš norāda, ka «Mooz!» turpina strādāt ar «Zelta zivtiņu», «Rimi», «Latvijas Krājbanku» un «Lattelecom» Virszemes televīzijas ieviešanas projektu. Kopumā esot aptuveni 30-40 klienti, no kuriem kuriem aktīvi esot 24.

Ieguvumus no pašvaldību priekšvēlēšanu reklāmas kampaņas pērn un Saeimas priekšvēlēšanu reklāmas kampaņas šogad Stendzenieks raksturo šādi: «Vēlēšanu budžetu lauvas tiesa vienmēr aiziet mediju pirkšanai, līdz ar to tās «Mooz!» naudas plūsmu īpaši neietekmē, varbūt 5%-7% robežās.«

Kā liecina «Firmas.lv» informācija, 95% SIA «Mooz!» daļas pieder Ērikam Stendzeniekam, 5% - Vitai Gaismai. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2540 latu. 2008.gadā SIA «Mooz!» nodarbināti 22 darbinieki.

SIA «Deep White» dibināts 1997.gadā un uzņēmuma 35% daļas pieder SIA «Mooz!» un 65% - Eglei Klekerei-Krekelei. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2000 latu.

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu