Kādi vīrieši tagad modē?

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Būt maigam vai skarbam? Apgādniekam vai izklaidētājam? Ilgu laiku vīrieši nesaprata, kam un kādiem vajadzētu būt. Taču tagad viņi atkal atraduši ceļu pie sevis un gūst ievērību ar maigu vīrišķību. Mēs iepazīstinām ar šo brīnumaino pārvērtību rezultātiem, jo tie ir no tiesas seksīgi!

Mačo tēls savu laiku jau ir nokalpojis. Un arī metroseksuāļi pieder pagātnei. Tad jājautā – kāds ir vīrietis? Uzmetot skatu ASV žurnāla People 2009. gada seksīgāko vīriešu sarakstam, top skaidrs – uzvarējis ir ilgstošais favorīts Džonijs Deps. Taču nominēto vidū bijuši arī Raiens Reinoldss, Džeiks Gilenhāls, Bredlijs Kūpers, Džons Ledžends un Roberts Patinsons. Tātad puiši, kas nav nedz alfa tēviņi, nedz arī mīkstčauļi. Viņi iemieso maigu spēku – jauno vīrišķību. Viņi ir tādi kā Baraks Obama politikā vai Krištianu Ronaldu futbolā, kurš nomainījis Armani modeli Deividu Bekhemu. Viss, kas ir aktuāls VIP vidū, attaisnojas arī reālajā dzīvē. Tendenču pētnieki šobrīd vīrieti redz kā gādīgu, uz partnerību un ģimeni orientētu, bet tajā pašā laikā arī izlēmīgu un konsekventu cilvēku. Tādu, kam piemīt spēks, bet kurš nav primitīvs un nezaudē seksuālo pievilcību sieviešu acīs. Mēs vīrieti izpētījām sīkāk un stāstām, kā viņš dzīvo un mīl, kādas ir viņa intereses un vājības, ko viņš dara vannas istabā un internetā...

Sekss? Nekādu problēmu!
Ekonomikas panīkums, rūpes par naudu, bailes par darbu – vai tāpēc vīrietim zūd vēlme mīlēties? Nē! Tieši krīze viņam pierādījusi to, ka panākumu vārdā jācenšas gan darbā, gan privātajā dzīvē. Turklāt brīvie vīrieši domā tāpat kā aizņemtie. Seksuāli atvērtajiem un aktīvajiem pāriem vecumā no 20 līdz 30 gadiem tendenču pētnieks un pētījuma Sexstyles 2010 vadītājs Matiass Horks sola rožainu nākotni. Sekss galvenokārt nozīmē prieka gūšanu un kalpo par mīlestības un attiecību kvalitātes rādītāju. Turklāt tas notiek ne tikai diskrēti zem segas. Ierosme tiek gūta arī no pornofilmām un svingeru klubos. Vienīgā problēma ir tā, ka sievietes kļuvušas prasīgākas – neviena tāpat vien vairs nestenēs. Tā dēvētās Cool Cats – pašapzinīgās, emancipētās un izglītotās sievietes vecumā līdz 35 gadiem – ir īstas erotikas stratēģes. Viņas zina, ko vēlas un kā to iegūt. Vai tāpēc vīrietim dažreiz nešķiet, ka no viņa tiek prasīts pārāk daudz? Iespējams, taču viņš zina, kas darāms – vienkārši jāizlaiž no rokām groži.

Labāk divatā nekā viens pats mājās
Sliktā ziņa ir tā, ka nomācošs pārsvars vīriešu vecumā līdz 26 gadiem vēl joprojām dzīvo pie mātes. Tā vismaz liecina veiktās aptaujas. Savukārt labās ziņas ir veselas divas. Pirmā ir tā, ka 46 procentu vīriešu pēc pāris mēnešu draudzēšanās ir gatavi sākt kopdzīvi. Bet otrā – vīrieši vēlas dzīvot 120 kvadrātmetru lielās telpās un, kā liecina veiktie pētījumi, gada laikā par mēbelēm un mājsaimniecības priekšmetiem iztērē apmēram 700 latu.

Līdztiesība? Varbūt
Sievietēm šodien nereti ir  labāka izglītība nekā vīriešiem – vai sieviešu līdztiesība svin uzvaru? Ne gluži! Lai gan pēc Heidelberger Sinus-Institut veiktā pētījuma datiem, divas trešdaļas vīriešu vēlētos līdztiesīgas attiecības ar savām partnerēm un tikai viena trešdaļa izsakās, ka sabiedrībā valda pārlieku liels feminisms, tās ir tikai runas. Līdzko jāpāriet pie darbiem un dienas kārtībā parādās tādi ne visai patīkami pienākumi kā bērnu pieskatīšana, putriņu vārīšana un grīdas mazgāšana, kungi, un jo īpaši precētie ģimeņu tēvi, sāk kļūt izvairīgi. Rostokas universitātes pētījums rāda, ka līdz ar pirmā bērna piedzimšanu vīriešu emancipācijai vairumā gadījumu pienāk beigas. Jaunās paaudzes aprūpi pārsvarā uzņemas mātes, un arī attiecībā uz mājas darbiem laulātie atgriežas pie tradicionālā lomu sadalījuma. Pretējie tiem pāriem, kas nav precējušies.
 
Brīvais mīlnieks
Ja agrāk kāds nevēlējās attiecības, tad deva priekšroku vienas nakts sakariem vai romāniņiem. Šobrīd vīrietis apvieno abas iespējas un izvēlas no tām labāko – sieviete viņam nav vairs tikai vienai naktij, taču arī ne tik daudzām, lai tas kļūtu par pienākumu. Turklāt sieviete vairs nav nezināmā svešiniece, bet gan draudzene, ar kuru ik pa reizei pārgulēt, neveidojot nopietnas attiecības un nekļūstot par pāri. Šādi notiek savstarpēja labuma gūšana.

Viņiem atkal patīk apaļīgās
Modes pasaules kārnuma kults šobrīd izpelnās vienīgi protestus. Modeles, fotogrāfi un žurnāli arvien vairāk vēršas pret nulles izmēra teroru un sludina normālu svaru. Atgriešanās pie dabiskas sievišķības gūst atbalstu. «Īstas sievietes ir apaļīgas, un īsti vīrieši to zina!» interneta portālā Facebook šim sauklim ir vairāk nekā 25 000 piekritēju. Tāpat tas ir arī reālajā dzīvē: kādas aptaujas dati liecina, ka 70 procentiem vīriešu patīk, ja pretējā dzimuma pārstāves ir sievišķīgi apaļīgas, un tikai 5 procenti (vēl joprojām) dod priekšroku kārnumam. 53 procenti domā, ka apaļīgas sievietes ir jutekliskākas, un 29 procenti ir pārliecināti, ka viņas ir arī līdzsvarotākas un ne tik kašķīgas kā badakāši. Turklāt vairāk miesas uz kauliem vīriešus arī  vairāk uzbudina. Džordžijas Gvinetas koledžas (ASV) veiktajā eksperimentā vīriešiem tika demonstrēti kailu sieviešu attēli un konstatēts, ka apaļīgās sievietes attiecīgajā smadzeņu areālā izraisa ievērojami lielāku aktivitāti nekā kārnās.

«Nesaki to, dārgā!"
Ir lietas, ko vīrieši laiž gar ausīm. Un ir lietas, ko nevēlas dzirdēt nekādā gadījumā. Lūk, kādā aptaujā uzzinātie teikumi, ko 2010. gadā nedrīkstam izrunāt nekādā gadījumā: «Es neesmu gatava attiecībām», «Paliksim draugi», «Tas nav tevis dēļ, tas ir manis dēļ», «Vai tev nešķiet, ka es esmu pārāk resna?», «Tu nekad neklausies.«

www.eartherotics.com

Džentlmenis rokas internetā un klusē
Kā liecina Infratest Dimap veiktā aptauja, katrs otrais attiecībās nesaistītais vīrietis domā, ka ideālo partneri iespējams atrast internetā. Tas nekas, ka šie meklējumi vidēji aizņem 19 mēnešus. Jo ātrāk viņiem nesanāk – lielās noslēpumainības dēļ. Pēc Bambergas universitātes sociologa Andresa Šmica veiktā pētījuma, dodoties internetā lielās mīlas meklējumos, vīrieši ļoti reti ļauj ieskatīties savā dvēselē. Iespējams, vīrieši neapzinās, ka, izpaužot arī personiskas lietas, viņiem veiktos labāk. Neizpaliek arī krāpšanās – ja sievietes mēdz izlikties slaidākas, nekā ir patiesībā, tad vīriešu vājība ir auguma garums.

Esi piesardzīga!
Vīrieši nesaprot sievietes? Un kā vēl saprot! Pēc interneta portāla Parship veiktās aptaujas datiem, viņi jau sen izstrādājuši stratēģiju vēlmju objekta izpētei. 63 procenti domā, ka pietiek tikai paskatīties uz sievietes māti vai draudzeni un uzreiz būs skaidrs, ar ko ir darīšana. Vismaz puse ir pārliecināti, ka sievietes patiesā daba izpaužas viņas izturēšanās veidā gan sabiedrībā, gan attieksmē pret vīriešiem, un tādējādi ātri vien kļūst redzams, vai viņa ir Princese, Pelēkā pele vai Kašķu pūznis. Secinājumi tiek izdarīti, pat pamatojoties uz televīzijas pārraižu izvēli un to, vai priekšroka tiek dota ziņu raidījumiem vai Grejas anatomijai. Nereti pēdējais lēmums tiek pieņemts gultā, jo katrs piektais vēlas arī intīmāku iepazīšanos. Līdz ar to apzīmējums «Drošs sekss» iegūst jaunu jēgu!

Uzmanību, lielummānija
Ir jau dzirdēts, ka, runājot par savu draudziņu, vīrieši mēdz pieplusot tam dažus centimetrus. Taču, kā liecina Kinsey Institute veiktais pētījums, šī problēma atsaucas arī uz izsargāšanās līdzekļu izvēli – 45 procenti aptaujāto atzina, ka pēdējā laikā lietotie prezervatīvi neesot īsti labi derējuši. ASV pētnieki secināja: pārāk liela izmēra izstrādājumus vīrieši iegādājas arī tāpēc, ka ietekmējušies no pornogrāfijas, kur locekļa izmērs bieži vien ir pārspīlēts. Līdz ar to kļūdains ir arī pieņēmums par pašam nepieciešamo izmēru. Diemžēl sekas nav patīkamas – prezervatīvs neder, šļūkā, plīst un krīt nost. Tāpēc apzīmējumus «mazs» un «vidējs» zinātnieki iesaka nomainīt ar «liels» un «ekstra liels». Izmēram ir nozīme – šodien vairāk nekā jebkad agrāk!

Smalkā procedūra. Liekā apmatojuma likvidēšanā mūsdienu vīrietis ir tikpat konsekvents, kā plānojot karjeru.

TĪRA MANTA
Vannas istabā viņš sācis uzturēties pat ilgāk nekā tu un lieto ne vairs tavus, bet speciāli vīriešiem izstrādātus skaistumkopšanas produktus. Turklāt vīrietis sācis likvidēt lieko apmatojumu ne tikai padusēs, bet arī uz pleciem, krūtīm, muguras, dibena un kājām. Tendenču pētnieki šo fenomenu sauc par «Manscaping», atvasinot to no angļu vārda «Landscaping» – ainavu kopšana. Kā liecina Toluna-Institut kompānijas Philips uzdevumā veiktais pētījums, skūts, izravēts un īsināts tiek visur, kur vien izspraucies kāds matiņš.
81 % vīriešu vecumā no 16 līdz 35 gadiem regulāri likvidē ķermeņa apmatojumu.
44 % vīriešu vairākas reizes mēnesī likvidē intīmās zonas apmatojumu.
27 % to dara vairākas reizes nedēļā. Intīmās zonas apmatojuma favorītfrizūra ir nullīte, tai seko īsi apcirpts un daļēji noskūts.
73 % uzskata, ka matiņu augšanas ierobežošana nāk par labu higiēnai.
45 % domā, ka tas ir seksīgi.
43 % to dara partneres dēļ.

DĀRGAIS KOLĒĢIS…
Kā vīrietim 3.0 klājas biznesa pasaulē? Lūk, daži izsmeļoši skaitļi un fakti!
60 % strādā virsstundas  73 % ārpus darba laika ir sazvanāmi pa mobilo telefonu vai arī viņiem var sūtīt e-pasta vēstules 12,8 % vadošā personāla stresa noņemšanai un prāta skaidrībai praktizē jogu (TNS Infratest)
35 % ir bijis dienesta romāniņš
29 % attiecīgo kolēģi ir arī apprecējuši
6 % pēc šī sakara ir mainījuši darba vietu

Kas tas tāds?
Ja agrāk mēs zinājām apzīmējumu Yuppie, tad šodien…
…CHICKOLO Saliktenis no vārdiem čiksa un žigolo – vīrietis, kas nodarbojas ar sieviešu savaldzināšanu.
…DADSTER Stilīgs, gados jauns tētis, kas iziet ielās nošļukušās biksēs, kedās un ar i-pod rokās.
…MOHEMIAN Apsēsts ar mobilajām tehnoloģijām, nepārtraukti telefonē un sūta īsziņas. Pat tad, ja atrodas kompānijā.
…PIMP Moderni ģērbies vīrietis, kam ir (daudz) naudas, ar ko viņš gūst panākumus pie sievietēm un to arī demonstrē …
WANNABE Viņš gribētu gan, taču ne vienmēr var.


KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu