Jaunā mājaslapa ir viens no veidiem, kā Latvija uzrunā starptautisko sabiedrību par dažādām jomām - tās saturs un dizains raksturo Latvijas dzīvi un latviešu identitāti, norāda Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone.
Pētersone uzsver, ka portāls ir arī vārteja uz citām ārvalstniekiem svarīgākām nozarēm - tūrismu, investīcijām un izglītību. «Tas ietver ne tikai tekstuālu vēstījumu, bet arī bagātīgu fotomateriālu, video sižetus, prezentācijas par dažādām tēmām, saites uz sociālajiem tīkliem un Latvijas Institūta partnerinstitūcijām,» piebilst Pētersone.
Ārlietu ministrijas Valsts sekretāra vietniece Astra Kurme sacīja, ka «Latvia.eu» ir noderīgs rīks diplomātiskā korpusa darbā, jo tajā iekļautās datubāzes ļauj ikvienam ārzemju interesentam gūt priekšstatu par mūsu valsti, kas savukārt atvieglo vēstniecību un konsulāru darbu. Tāpat viņa izteica pateicību Latvijas Institūtam par to, ka pat samazināta budžeta apstākļos ir iespējams nākt klajā ar inovatīviem un interesantiem projektiem.
Latvijas oficiālās «Facebook» mājaslapas «If you like Latvia, Latvia likes you» līdzautors Ansis Egle akcentēja, ka ar jauno Latvijas mājaslapu panākta «aizsniegšanās pēc zvaigznēm», jo tajā izmantotas mūsdienīgas tehnoloģijas - gan komunikācijā, gan satura uzbūvē. «Ja gribam būt tur, kur ir citas valstis, mums jābūt vienā līmenī,» skaidroja Egle.