«Audi» piedāvā ielūkoties nākotnē (8)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Prezentējot savu «crosslane coupé» konceptautomobili, «Audi» sniedz ieskatu nākotnes dizaina formās, kā arī autobūves un piedziņas daļu koncepcijās. Šis automobilis ir pilnīgi jauns tehnoloģu, zinātnes un dizaina apvienojums, kas norāda uz nākotnes «Audi Q» modeļu dizaina tendencēm.

Pateicoties MSF (Multimaterial Space Frame) virsbūvei, šis konceptautomobilis ievieš jaunus standartus attiecībā uz svaru, izmaksām un enerģijas patēriņu visā kalpošanas laikā.

Uz speciāli projektēta 1,5 litru trīs cilindru TFSI dzinēja un diviem elektrodzinējiem balstītā novatoriskā un efektīvā plug-in hibrīdpiedziņa ir jauns etalons - degvielas patēriņš ir vien 1,1 litrs uz 100 km, bet CO2 izmešu daudzums vien 26 grami uz kilometru.

Galvenokārt pateicoties noņemamajam jumtam un personalizējamiem pakalpojumiem, ko nodrošina «Audi connect», ir iegūts pilsētas automobilis, kas patiks jauniem, sportiskiem pircējiem.

Kompaktā «Audi crosslane coupé» MSF (Multimaterial Space Frame) virsbūve veidota no trim materiāliem - alumīnija, oglekļa šķiedru pastiprināta polimēra (CFRP) un stikla šķiedru pastiprināta polimēra (GFRP). Konceptautomobiļa pašmasa kopā ar lielu litija jonu akumulatoru ir aptuveni 1390 kg.

«Audi» ir pārliecināts, ka integrētā MSF virsbūve ir pareizais ceļš pretī nākotnei. Tā sver tikpat, cik monolīta CFRP virsbūve. Tai ir priekšrocības arī izmaksu un visā kalpošanas laikā patērētās enerģijas ziņā.

«Audi crosslane coupé» plug-in hibrīdpiedziņa, kas ir divu režīmu hibrīdpiedziņa, ir vienlīdz novatoriska un efektīva. Tā sastāv no iekšdedzes dzinēja, diviem elektrodzinējiem un vienas pakāpes transmisijas, sistēmas jauda ir 130 kW (177 ZS). «Audi crosslane coupé» uzņem ātrumu no nulles līdz 100 km/h 8,6 sekundēs, elektriskajā režīmā - 9,8 sekundēs. Automobiļa maksimālais ātrums ir 182 km/h. Tā vidējais degvielas patēriņš ir vien 1,1 litrs uz 100 km, bet uz kilometru tas rada vien 26 gramus CO2 izmešu. Litija jonu akumulatora jauda ir 17,4 kWh, kas ir pietiekami, lai elektriskajā režīmā varētu nobraukt aptuveni 86 km.

Iekšdedzes dzinējs ir speciāli projektēts trīs cilindru TFSI dzinējs ar 1,5 litru darba tilpumu, tas attīsta 95 kW (130 ZS) jaudu un 200 Nm maksimālo griezes momentu. Trīs cilindru dzinējs ir savienots ar elektrodzinēju (EM 1), kas darbojas galvenokārt kā starteris un ģenerators. Tas attīsta 50 kW (68 ZS) jaudu un 210 Nm maksimālo griezes momentu. Elektrisko vilkmi nodrošina otrs elektrodzinējs (EM 2), kas attīsta 85 kW (116 ZS) jaudu un 250 Nm maksimālo griezes momentu. Transmisija savieno iekšdedzes dzinēju un ģeneratoru ar pārējo piedziņas daļu, izmantojot zobpārvada sajūgu.

Elektriskajā režīmā iespējams attīstīt ātrumu līdz 130 km/h. No ātruma aptuveni 55 km/h piedziņas sistēma ļauj TFSI dzinējam un ģeneratoram pieslēgties piedziņas daļai - šajā hibrīdrežīmā piedziņas avoti darbojas kopā, lai optimizētu gan efektivitāti, gan veiktspēju. Pie ātruma virs 130 km/h trīs cilindru dzinējs kļūst par galveno piedziņas avotu, bet vajadzības gadījumā EM 1 dzinējs var tam palīdzēt.

Komentāri (8)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu