Lai panāktu projekta autoru un pasūtītāja nolikto augsto kvalitātes latiņu, nācies pārvarēt ne mazums grūtību. Šāda tipa un kvalitātes daudzfunkcionālā ēka un koncertzāle ir pirmā Latvijā, tāpēc būvdarbu vadītājs nekautrējas atzīt, ka starptautiski pazīstama eksperta palīdzība bijusi ļoti noderīga. Būvniecības procesa laikā zināšanas papildinājuši ne tikai būvnieki, bet arī materiālu ražotāji, kuriem nācies izstrādāt jaunas tehnoloģijas. Piemēram, Lielās zāles griesti sniedzas 17 metru augstumā, un ne visi materiāli bijuši piemēroti tik augstām telpām.
Stāstot par tehnoloģiski sarežģītākajiem darbiem, Ābols min betonēšanas darbos izmantotās komplicētās sistēmas. Piemēram, lai izbūvētu griestus virs Lielās zāles un horeogrāfijas zāles, nācies izmantot netradicionālas veidņu sistēmas, kas parasti tiek pielietotas tiltu būvēšanas procesā.
Jautāts par foajē zonā redzētajiem ovālajiem apļiem sienā, būvdarbu vadītājs stāsta, ka parasti ēkas apmeklētāji jautā, vai tie tikuši izgriezti pēc betona liešanas. Viņš skaidro, ka tādos gadījumos, kad elements ir ne tikai ovāls, bet arī ar iekšēju slīpumu, tehnoloģiskais process ir citāds – tiek speciāli izgatavota veidne ar iekšēju konstrukciju, kas rezultātā rada šādus elementus.
Interesanti gājis arī ar betona ārsienu, kas šobrīd rotājas ar koncertzāles nosaukumu «Latgales vēstniecība GORS» – pasūtītājs paredzējis, ka tai jābūt izgatavotai no ārkārtīgi augstas kvalitātes eksponētā betona, kuram nav nepieciešama pēcapstrāde. Tāpēc siena izgatavota nevis būvlaukumā un tieši vietā, kur tā atrodas, bet gan ražotnē turpat Rēzeknē, un pēc tam 2,5 - 3 tonnas smagie paneļi pārvesti un iebūvēti ārsienā.