/nginx/o/2018/07/20/10964653t1h0ad0.jpg)
Zemo cenu aviokompānija «Ryanair», kas arvien vairāk saņem pārmetumus par personāla slikto attieksmi pret klientiem, plāno būtiskas pārmaiņas, vēsta britu mediji.
Kompānijas vadītājs Maikls O'Līrijs nācis klajā ar paziņojumu, ka turpmāk tiks būtiski uzlabota uzņēmuma «apkalpošanas kultūra».
Plānots, ka jau drīzumā tiks pārveidota aviokompānijas interneta vietne, kā arī izveidota īpaša komanda, kas atbildēs uz klientu e-pasta vēstulēm.
Bet visbūtiskākās izmaiņas saistītas ar rokas bagāžas pārvadāšanu – kas līdz šim nereti ir bijusi problēma, izraisot klientu neapmierinātību. Proti - «Ryanair» šefs sola, ka kompānija vairs neiekasēs milzīgās soda naudas, ja rokas bagāžas atļautais izmērs un svars tiks nedaudz pārkāpts.
«Mums vajadzētu mēģināt novērst problēmas, kas tik ļoti tracina cilvēkus,» piektdien Dublinā sacījis O’Līrijs.
Kompānijas vadītājs piekrita, ka daudzas nepilnības ir novēršamas, turklāt tas neprasa finanšu līdzekļus.
Pārmaiņas gaidāmas sākot ar nākamo gadu.