/nginx/o/2018/07/20/10982993t1h4a34.jpg)
Ņemot vērā to, ka no 2013.gada oktobra līdz 2014.gada februārim «Rīgas satiksmes» klientu apkalpošanas centri ir apstrādājuši vairāk nekā 170 000 pieteikumus rīdzinieka kartes izgatavošanai, kā arī jaunu klientu pieplūdums ir stabilizējies un vienmērīgs, «Rīgas satiksme» klientu apkalpošanas centriem noteikusi jaunus darba laikus, portālam «Apollo» pavēstīja uzņēmuma preses sekretārs Viktors Zaķis.
«Rīgas satiksmes» klientu apkalpošanas centri pēc jaunajiem darba laikiem strādās sākot ar 2014.gada 1.martu. Darba dienās centri strādās no plkst. 9.00-19.00, sestdienās no plkst. 10.00-16.00. Savukārt svētdienās darbosies klientu apkalpošanas centrs Spīķeru ielā 1. Šī centra darba laiks svētdienā – no plkst. 10.00-16.00.
Atšķirīgs darba laiks būs klientu apkalpošanas centram Brīvības ielā 49/53 – tas strādās darba dienās no plkst. 8.00-19.00 un sestdienās no plkst. 10.00 – 15.00.
Pagaidu klientu apkalpošanas centri, kas tika atvērti sadarbībā ar Rīgas namu pārvaldnieku un Rīgas pilsētas izpilddirekcijām, no 2014.gada 1.marta tiks slēgti.
«Rīgas satiksmes» klientu apkalpošanas centros var saņemt pilnu pakalpojumu spektru - aizpildīt pieteikumu un saņemt «Rīdzinieka kartes», Skolēnu e-kartes un visu veidu e-talonus, noformēt pasažieru atlaižu statusu, iegādāties biļetes, kā arī risināt dažādus ar e-talonu saistītus jautājumus.
«Rīgas satiksme» atgādina, ka klientu apkalpošanas centri atrodas Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Vienības gatvē 117a un Kurzemes prospektā 137.