Iespēja pašrocīgi noteikt, vai auto virsbūves augšējais krāsojuma slānis (aizsarglaka) nav nobružājies, ir automašīnu ievaskot un uz ievaskotā laukuma uzliet ūdeni – ja tas vienmērīgi noslīd uz leju, virsbūve nav bojāta. Ja ūdens kādā vietā apstājas, tas nozīmē, ka virsbūvē izveidojušies bojājumi, kurus pašrocīgi novērst (pulējot vai vaskojot) vairs nebūs iespējams. Šādā gadījumā jādodas uz servisu, kur profesionāli meistari veiks pulēšanas darbu. Taisnības labad gan jāmin, ka pulēšanu – tādu, kā to veic servisā - viena auto mūža laikā nav ieteicams veikt vairāk kā 3 reizes. Attiecībā uz automašīnas vaskošanu un pulēšanu jāpatur prātā, ka pulieri, kas paredzēti pašrocīgai lietošanai, sniegs tikai īslaicīgu efektu. Proti, ja virsbūvē ir parādījusies skramba, to var noslēpt līdz nākamajai mazgāšanas un vaskošanas reizei. Tāpat svarīgi atcerēties, ka savlaicīga problēmas pamanīšana, ļaus novērst vai vismaz atlikt izmaksas par remontu, daļu nomaiņu vai krāsotāju darbnīcas pakalpojumiem.
Svarīgi nekļūdīties piemērotākā produkta izvēlē. Protams, jo nopietnāks bojājums, jo raupjāka slīppasta vai pulieris būs nepieciešams. Arī vieglām švīkām nepietiks tikai ar pulējamo vasku, bet nāksies izvēlēties kādu no krāsas atjaunotājiem. Ja virsbūves bojājums ir nopietnāks, neiztikt bez skrāpējumu izlīdzinoša līdzekļa. Tomēr, ja pēc dažiem mēģinājumiem neizdodas sasniegt vēlamo rezultātu, pašrocīgā pulēšana jāpārtrauc, jo tā var nodarīt kaitējumu tuvāk esošajiem virsbūves fragmentiem. Pēc krāsas atjaunotāju, izlīdzinošo pulieru vai slīppastu lietošanas, ieteicams uzklāt aizsargvaska kārtu – tā nodrošinās ilgstošu atjaunotās virsbūves aizsardzību un spožumu.