Bekhemu ģimenē parādījusies jauna zvaigzne

Britu modes brends «Burberry» jau otro reizi ir uzaicinājis Deivida un Viktorijas Bekhemu 12 gadus veco dēlu Romeo kļūt par jaunās Ziemassvētku kolekcijas reklāmas galveno varoni. Tādā veidā, sekojot pa pēdām savai mātei, kura pavisam nesen atvēra savu pirmo apģērbu veikalu, arī Romeo ir nokļuvis modes pasaulē, vēsta «Daily Mail».

Klasiskais mētelis, kašmira šalle, lieliskā mūzika, Lielbritānijas laika apstākļi un strādāšana kopā ar lieliskiem cilvēkiem ir viss, kas «Burberry» zīmolā var patikt, teicis brenda pārstāvis Kristofers Beilijs.

«Ir gandarījums strādāt kopā ar Romeo, viņam ir šarms un lieliska enerģija. Esmu sajūsmā par to, ka kampaņas galvenā loma ir tieši viņam».

Noskaties video!

Uz augšu