Simts triki, kuri tevi padara resnu (20)

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Iepriekšējā rakstā solīju, ka pastāstīšu par «trikiem», ar kuru palīdzību Jūs piespiež iepirkties un kļūt resnākiem. Jā, šis nav raksts par «vienu vienkāršu triku, kurš pāris dienās atbrīvo no liekā svara». Šis ir raksts par 1000 sarežģītiem «trikiem», kurus izdomā mārketinga speciālisti, lai Jūs jau šodien ēstu vairāk nekā vakar.

Pirmkārt, Jums jāsamierinās ar domu, ka daudzos konkrētos birojos sēž liels skaits konkrētu cilvēku, kuru konkrētais uzdevums ir 8 stundas dienā domāt par to, lai Jūs pirktu un ēstu pēc iespējas vairāk. Šie cilvēki ir izglītojušies konkrētās augstskolās un viņi visi ir ļoti motivēti, jo labākie no viņiem pelna patiešām iespaidīgas summas. Bez tā visa, šie mārketinga speciālisti regulāri rīko konkursus un festivālus, kuros apmainās ar pieredzi un dižojās ar jaunizdomātiem pārdošanas apjomu palielināšanas «trikiem».

Tas nav stāsts par mistisku zemi aiz trejdeviņiem kalniem un trejdeviņām jūrām. Stāsts ir zemi, kurā Jūs dzīvojat un iepērkaties.

Un tagad par pašiem «trikiem». To ir ļoti daudz un tie regulāri tiek uzlaboti, tāpēc šeit aprakstīšu tikai dažus. Piebildīšu, ka mūsdienu reklāma nav nekāda vienkāršā produkta slavināšana. Mūsdienīgi pārdošanas »triki» ir stāsti, kuri atbilst visām «Maslova vajadzību piramīdas» sadaļām un tie sola piepildīt Jūsu visslēptākās vēlmes.

Sāksim ar ar labi zināmo McDonalds. Viņiem tiešām ir labi «triki».

Pirmkārt nosaukums. Izrādās, ka šī ātrās ēdināšanas iestāde ir «restorāns». Restorāna vārda «piekabināšana» tiek uzskatīta par vienu no lielākajām šīs iestādes mārketinga veiksmēm. Arī mantiņas pie īpašajiem bērnu komplektiem ir radoši, jo daudzi bērni sākotnēji vēlas apmeklēt šo ēdnīcu tikai un venīgi mantiņu dēļ. Protams, ka vecākiem jāiet līdzi. Ar laiku jaunie ēdāji pierod pie «sabalansētā» trekni-sāļā ediena un kļūst par «lojalitātes programmas lietotājiem», jeb vienkāršiem vārdiem runājot - atlaižu kartes turētājiem. Atlaižu karte dara brīnumus. Ja ņemat «lielo komplektu» tas izmaksā lētāk nekā «vidējais». Protams, ka ņemam «lielo», kaut īstanībā, arī «vidējais» būtu par daudz. Starp citu, McDonaldā ir tikai «lielie» un «vidējie» komplekti, jo «mazie» un «parastie» neskan labi.

Par McDonaldu var stāstīt daudz, bet tagad parunāsim par citu, labi zināmu produktu «Nutella». Arī viņiem ir daži labi «triki»

Ko mums stāsta TV «triki»? Izrādās, ka, "Nutella" ir vienīgais veids, kā pareizi sākt dienu un, lai Jums būtu draudzīgi-saticīga ģimene, pietiek iegādāties burciņu šī saldā, uz cukura un palmu eļļas bāzētā, riekstu-šokolādes krēma. Nu jā, tur ir arī rieksti un kakao pulveris. Rieksti apmēram 13% un kakao apmēram 7%. Tāds lūk riekstu-šokolādes krēms draudzģai un veselīgai dzīvei. Ziemassvētkos īpašais «sniegavīra» iepakojums un atlaide. Un protams, jo lielāka burka, jo «mazāk“ maksā.

Šie divi spēlētāji ir vieni no pārtikas mārketinga līderiem, taču arī pārējie nav švakāki un viņus tiešām interesē tikai Jūsu maciņa saturs. Viņi ir laipni ne tikai satiekoties, bet arī atvadoties. Tas tāpēc, ka «atgriežoties» Jūs iztērēsiet 2x vairāk un peļņa būs 4x lielāka.

Šoreiz viss. Nākošreiz būs par degustācijām un garšu labaratorijām, supermodelēm un burgeriem.

www.marvelgrey.com

Komentāri (20)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu