Skaistule un Hamburgers (15)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Foto:AFP/Scanpix

Iepriekšējā rakstā, lai arī solīju, ka atklāšu 100 trikus, ar kuru palīdzību pārdošanas speciālisti pārpilda Jūsu vēderus, pastāstīju tikai par diviem. Tas tika darīts tikai un vienīgu Jūsu laika ekonomijas dēļ, jo vienā reizē iepazīt visus 100 trikus būtu pārāk daudz prasīts. Bet neuztraucieties, šodien uzzināsiet par diviem nākamajiem, traki bīstamiem un viltīgiem trikiem.

Pirmo no trikiem nosauksim par triku ar «Skaistuli un Briesmoni», bet otru par triku ar «Garšas uzlabošanu»

Triks ar «Skaistuli un Briesmoni» ir ļoti primitīvs. Tas balstās uz sen zināmu patiesību - jāmelo ir tik ļoti stipri, lai auditorija nevarētu noticēt, ka tie ir meli. Tātad, lai palielinātu treknu un taukainu hamburgeru pārdošanu, noalgojam Heidiju Klumu (viena no visu laiku slavenākajām modelēm) un uzfilmējam īsu klipu, kurā tā smaidīdama notiesā tik lielu hamburgeru, ka ar to pusdienās pietiktu pat Raimondam Bergmanim (slavens latviešu svarcēlājs, Olimpisko spēļu dalībnieks) viņa profesionālās karjeras zenītā.

Iedarbība uz skatītājiem ir graujoša. Ja jau šī dāma var to ēst, tad jau man arī nekas slikt nenotiks. Tikai starpība tāda, ka konkrētai modelei šī ir vienīgā reize, kad tā iekožas šajā izstrādājumā, bet skatītājs to dara, varbūt pat katru dienu.

Noskatieties klipu ar Heidiju un Hamburgeri:

Otru triku ir pieredzējis uz savas ādas, vai katrs cilvēks. Tā ir degustācija. It kā jau ļoti laba lieta tā degustācija, ļauj mums iepazīties ar jauniem produktiem un jaunām garšām. Bet, tieši to arī pārdošanas speciālisti vēlas, lai mēs iepazīstam jaunas garšas, jo jaunas garšas palīdz palielināt vai vismaz noturēt pārdošanas apjomus vēlamajā līmenī.

Lieta tāda, ka ar laiku cilvēks pierod pie jebkuras garšas un sajūtas notrulinās. Ja notrulinās garšas izjūtas, tad mazinās arī vēlme pēc šī produkta un cilvēki sāk ēst mazāk - tikai apētītes apmierināšanai. Taču tāda pieticīga ēšana nav ražotāju un tirgotāju interesēs. Tāpēc visu laiku tiek uzlabotas esošo produktu garšas un izgudroti jauni produkti, kaut arī jau esošo produktu pārbagātība veikalu plauktos ir neaprakstāma.

Ticiet vai nē, bet ir speciāli uzņēmumi un institūti, kuri pēta garšu iedarbību uz cilvēka psihi un labsajūtu. Pamatojoties uz pētījumiem tiek izstrādāti jauni produkti, kuri liek sajūtām un maņām sagriezties karuselī, kas ir līdzvērtīgas narkotiku iedarbībai. Parasti tās ir garšu un sajūtu kombinācijas. Tieši kombināciju un sastāvdaļu mijiedarbība ir panākumu pamatā. Viens no visu laiku labākajiem izgudrojumiem ir SNIKERS. Tas ir gan SALDS, gan SĀĻŠ, gan MĪKSTS, gan CIETS.

SNIKERS recepte ir tiešām laba. Vismaz man tas izstrādājums garšo. Taču kā es par to uzzināju? Atbilde ir vienkārša - Tas bija sen un tā bija DEGUSTĀCIJA. Kopš tā laika es esmu iztērējis ļoti daudz naudas, lai izbaudītu garšu un sajūtu karuseli ar nosaukumu SNIKERS.

Ko no tā visa varam secināt?

Pirmkārt, neticiet skaistulēm, kuras saka, ka ēd lielus un treknus hamburgerus. Otrkārt, sekojiet līdzi tam, lai «jaunie un garšīgie» produkti netiktu pirkti lielākā apjomā, kā «vecie un parastie». Atbildiet sev uz vienu jautājumu. Cik daudz saldumu pirktu Jūs, ja pazītu tikai viena veida šokolādi?

www.marvelgrey.com

Komentāri (15)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu