«Kleever fever» jeb detaļām ir nozīme (45)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/Scanpix

Ja nu kaut kas mums patīk, tad tas ir šūmēties. Pēdējā laika viena no aktuālākajām problēmām ir bijusi LNB restorāna nosaukums. «Kleever» vai tomēr «Klīvers»? Esam apkopojuši, mūsuprāt, trāpīgākās Tviteratklāsmes par tik eksistenciāli svarīgo tēmu, kas nedod mieru latviešu tautai ne dienu, ne nakti.

Kopā mēs esam stipri un vareni

Beidzot esam aizdomājušies par «augstākām tēmām» nekā tikai ēst un gulēt, ļaujot izpausties mūsu parasti diezgan snaudošajam patriotismam. 

Ar smaidu par nopietno

Izrādās, ka protam pasmieties arī paši par sevi! Jāatzīst, ka tas ir apsveicami. Nopietnības šajā visā jau tā ir gana. 

Asociāciju spēles

Asociācijas ir veiksmīga mārketinga viens no pamatakmeņiem, bet slikta reklāma ir labāk nekā nekāda reklāma. Skaidrs ir viens – restorāns par apmeklētāju trūkumu sūdzēties nevarēs. 

Mēs zinām, ko gribam!

Pārbaudītas vērtības. Un punkts. 

Mostas radošais gars

Izrādās, ka mūsos mīt vesels lērums spožu ideju, tikai nepieciešams īstais laiks un attiecīgais dzinulis, kas tās izvilinātu ārā!

Komentāri (45)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu