Bijusī veikala darbiniece atklāj satraucošu informāciju par to, kas patiesībā notiek veikalā «Maxima» (785)

Apollo.lv
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Ar portālu «Apollo» sazinājās kāda lasītāja, kas dalījās ar visai satraucošu stāstu par to, kas patiesībā notiek veikalā «Maxima» Mūkusalas ielā 73. 

«Esmu pastrādājusi pāris mēnešus veikalā «Maxima», Mūkusalas ielā 73. Sāksim jau ar to, ka attieksme pret padotajiem ir graujoši pazemojoša. Tur redzētais un piedzīvotais mani ļoti pārsteidza un pat šokēja. Redzēju, kā tiek tirgotas vecas sveramās tortes, svaigas zivis pēc akcijām un safasētie Ķekavas produkcijas iesaiņojumi, kuri tiek izsaiņoti un pēc realizācijas derīguma termiņa beigām tirgoti kā sveramie. Tos uzliek uz «ledus galda» vai arī veido kā šašlikveidīgus izstrādājumus ar citu preču kodu,» atklāts vēstulē portālam «Apollo».

«Kad ir beigušies ražotāja norādītie derīguma termiņi desām, tad tās tiek tirgotas zem sveramajiem kodiem, gan veselas - izfasētas, gan sagrieztas. Pircējiem tās tiek pārdotas kā svaiga prece ar citiem derīguma termiņiem,» raksta sieviete.

«Uz PVD (Pārtikas un veterinārais dienests) pārbaudēm preces tiek novietotas lielos apjomos uz 3.kategorijas plaukta (pārtikā neizmantojamās lietas). Gadījās, ka bija sveramās tortes, kuras atrodas vitrīnā pat četras līdz piecas dienas pēc derīguma termiņa, un mēs visu to ēdam.»

«Tad, kad ierodas PVD pārbaudes, veikala darbinieki tiek laicīgi apziņoti, un nekvalitatīvo preci likvidē kur nu kurais. Kad veikalā ierodas PVD pārbaude, viņas dodas uz kabinetu pārģērbties, bet pa to laiku veikala darbiniekiem tiek dota pavēle likvidēt visas vecās preces.»

Lasītājai radies pamatots jautājums - vai kādam ir jāsaindējas līdz letālam iznākumam, lai tiktu veikta kāda izmeklēšana?

«Šie notikumi, kuri bija un vēl joprojām pastāv, nav nekādā gadījumā saistīti ar SIA «Maxima» Latvija nostāju, bet atsevišķu cilvēku, proti, konkrētā veikala vadītājas un viņas vietnieču vēlmi pierādīt un parādīt labākus rezultātus augstākajai vadībai, ka paši spēj tikt galā ar visu perfekti, kaut gan līdz perfektumam ir tik tālu kā līdz zvaigznēm,» stāsta sieviete.

«Konkrētā veikala vadības attieksme pret saviem padotajiem - vienkāršajiem strādniekiem - ir vienkārši krimināla, jo bieži darbinieki atsakās, bet ir spiesti pārdot vecas preces pircējiem. Turklāt šī veikala vadītāja kādreiz ir bijusi vadītāja «Maxima XXX» veikalā K. Ulmaņa gatvē, taču tika pazemināta amatā. No cik iksiem ir «jānomet», lai viņa beidzot aizietu pavisam no tirdzniecības? Ar tādu attieksmi nevar vadīt veikalu un pazemot cilvēkus,» rakstīts vēstules nobeigumā.

Portāls «Apollo» sazinājās ar Pārtikas un veterināro dienestu, kur sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Ilze Meistere sniedza šādu atbildi: «Informācija ir nosūtīta PVD Rīgas pilsētas pārvaldei, kas veiks ārpuskārtas pārbaudi. Šī informācija satur satraucošus faktus, kurus nedrīkst atstāt bez ievērības. Kaut ko vairāk būs iespējams pateikt pēc pārbaudes.»

Savukārt «Maxima» Latvija komunikācijas vadītājs Jānis Beseris informēja: «Atbilstoši likumdošanai uzņēmumā ir izstrādātas procedūras un noteikumi preču kvalitātes kontrolei. Visiem veikala darbiniekiem, neatkarīgi no amata, ir stingri jāievēro noteiktās kvalitātes normas un spēkā esošās procedūras attiecībā uz produktu kvalitāti un derīguma termiņiem. Nekādas atkāpes no tām nav pieļaujamas.»

Viņš arīdzan atklāj, ka «Maxima Latvija» procesu un kvalitātes departamenta darbinieki veic regulāras un ārpuskārtas padziļinātas kvalitātes pārbaudes visos «Maxima» veikalos, kuru ietvaros tiek rūpīgi vērtēta produktu izcelsme, kvalitāte un izsekojamība.

«Līdz šim šāda veida pārkāpumi nav tikuši konstatēti. Neatkarīgi no tā jau pašlaik konkrētajā veikalā padziļinātu pārbaudi veic «Maxima Latvija» procesu un kvalitātes departamenta darbinieki. Tāpat minētā informācija tiks pārrunāta ar veikala vadītāju, lai pārliecinātos, ka tiek ievērotas visas noteiktās kvalitātes prasības un procedūras. Ja pārbaužu rezultātā tiks atklātas atkāpes no noteiktajām kvalitātes prasībām, vērtēsim konkrēto darbinieku atbildību un lemsim par tālāko rīcību,» komentēja Beseris.

Komentāri (785)CopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu